حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه ای در اردوگاه الشاطی

صدا و سیما یکشنبه 06 آبان 1403 - 17:22

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما   در پی حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی در اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه شماری شهید و زخمی شدند. 

 

 
 
 
 
عملیات حزب الله در شهرک یسود
مرکز رسانه ای فلسطین تصاویری از عملیات حزب الله در شهرک یسود منتشر کرد.

 

نماز بر پیکرهای شهدای کشتار دیروز در بیت لاهیا
مرکز رسانه ای فلسطین تصاویری از اقامه نماز بر پیکرهای شهدای دیروز بیت لاهیا منتشر کرد. اشغالگران در حمله دیروز به بیت لاهیا چندین خانواده را به خاک و خون کشیدند .

 

 

حزب الله لبنان ، عملیات تل آویو را تبریک گفت
به گزارش شبکه رسانه مقاومت، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: 
عملیات قهرمانانه تل آویو علیه نظامیان اشغالگر از یگان ۸۲۰۰ را به ملت مظلوم فلسطین و گروه‌ها و جنبش‌های مقاومت فلسطین و به خانواده شهید قهرمان مقاومت که بار دیگر شجاعت و ایمان و عظمت این ملت مقاوم در برابر اشغالگران را ثابت کرد، تبریک می‌گوییم.
این عملیات و مانند آن، به هر شکل ممکن، بیانگر اراده و توانایی این ملت و واکنشی واقعی و طبیعی در برابر اشغال، تجاوز و کشتار است.
ما اطمینان داریم که ملت‌های فلسطین و لبنان و دیگر ملت‌های منطقه و جنبش‌های مقاومت، امروز به این عملیات قهرمانانه افتخار می‌کنند و به راه مقاومت و جهاد تا رسیدن به پیروزی و برچیدن کابوس اشغالگری ادامه خواهند داد.

حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه ای در اردوگاه الشاطی

 

مجری عملیات گلیلوت؛ شهید رامی ناطور از ساکنان شهرک قلنسوه در اراضی اشغالی ۱۹۸۴

حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه ای در اردوگاه الشاطی

 

لحظۀ شلیک ده‌ها راکت حزب‌الله به سوی نهاریا و اطراف آن و ناکامی گنبد آهنین در رهگیری

 

 
 

 

کوبا: اقدامات اسرائیل عواقب جبران‌ناپذیری برای منطقه دارد

وزیر خارجۀ کوبا: ما حمله اخیر اسرائیل به ایران را که اقدام جدید و خطرناکی در زمینه تشدید درگیری‌های کنونی در خاورمیانه بود، محکوم می‌کنیم. اقدامات اسرائیل که از حمایت سیاسی، لجستیکی و نظامی آمریکا برخوردار است، می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای منطقه داشته باشد.

حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه ای در اردوگاه الشاطی

ویرانی ها در نبطیه

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.