تکذیب اتفاقات رختکن استقلال از سوی مدیر روابط عمومی این باشگاه

خبرورزشی یکشنبه 06 آبان 1403 - 17:42
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، با انتشار استوری، اتفاقات رخ داده در رختکن این تیم مقابل خیبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرورزشی، پژمان ماندگاری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با انتشار یک استوری تمام اتفاقات رخ داده در رختکن استقلال، پس از دیدار این تیم مقابل خیبر را تکذیب کرد.

امروز در کانال‌ها و صفحات هواداری اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه شب گذشته پس از دیدار تیم‌های استقلال و خیبر، درگیری‌هایی در رختکن استقلال میان سرمربی این تیم و برخی بازیکنان رخ داده است و این درگیری‌ها و بحث‌ها منجر به عصبانیت سرمربی استقلال شده است. با انتشار این خبر، اخباری نیز در رابطه با درگیری بازیکنان و کادرفنی استقلال با تعدادی از هواداران این تیم در فرودگاه مهرآباد منتشر شد.

با تکذیب اتفاقات رختکن استقلال از سوی مدیر روابط عمومی این باشگاه، جای شکرش باقی است، پژمان ماندگاری درگیری‌ها و اتفاقات فرودگاه مهرآباد که پس از دیدار استقلال و خیبر به وجود آمده بود را تکذیب نکرده و به نظر می‌رسد راهی برای تکذیب اتفاقات فرودگاه وجود نداشته است.

پژمان ماندگاری در استوری خود نوشت: به عنوان یک رسانه ای واقعا تعجب می‌کنم از بعضی اخبار! به دروغ صحبت‌هایی را از رختکن استقلال نقل کرده اند که امیدوارم یک روز مجوز انتشار ویدیو رختکن را داشته باشم تا هواداران با واقعیت و قصد بعضی آشنا بشوند! در رختکن استقلال، هیچ بحثی بین سرمربی و بازیکن خاصی نبوده و آقای پیتسو به صورت کلی با بازیکنان صحبت کردند.

تکذیب اتفاقات رختکن استقلال از سوی مدیر روابط عمومی این باشگاه

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.