موسی مانه تنها، همه روی سر دقیقی ریختند!

نامه نیوز یکشنبه 06 آبان 1403 - 18:42
در جریان بازی تیم‌های استقلال و خیبر خرم‌آباد، اعضای تیم خیبر همدلی و اتحاد خود را به خوبی نشان دادند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تصاویری که از بازی خیبر خرم‌آباد و استقلال ثبت شده نشان می‌دهد که با هر گل خیبر در جریان پیروزی ۳-۱ برابر آبی‌ها، اعضای نیمکت این تیم و بازیکنان ذخیره به زمین می‌ریختند و در کنار سعید دقیقی مانند زننده گل شادی می‌کردند؛ موضوعی که اتحاد و همدلی در بین بازیکنان و کادر فنی را به خوبی به نمایش می‌گذاشت.

این در حالی بود که در مقابل، روی نیمکت استقلال چنین حالتی دیده نمی‌شد و پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید این تیم، پس از تگ گل این تیم در تنهایی خود بابت این گل جشن گرفت.

البته جالب اینجاست که این جو و روحیه همدلی حتی در بازی‌های قبلی خود خیبر هم وجود نداشت، اما در این بازی شرایط به کلی تغییر کرده بود. به نظر می‌رسد که سعید دقیقی، سرمربی جدید خیبر، تأثیر مثبتی بر تیم گذاشته و توانسته است روحیه بازیکنان را به خوبی ارتقا دهد.

این بازی اولین حضور سعید دقیقی روی نیمکت خیبر پس از برکناری رضا مهاجری و مارکو اورلیو بود و به نظر می‌رسد او در ایجاد این همدلی و اتحاد میان بازیکنان موفق عمل کرده است و توانسته است با برقراری ارتباط خوب با بازیکنان، جو مثبتی را در تیم به وجود آورد.

 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.