نبرد برای سه امتیاز حیاتی/ گزارش زنده: فولاد 0 - 1 سپاهان

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 18:51
نبرد تیم های فولاد و سپاهان در هفته نهم لیگ برتر جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته نهم لیگ برتر تیم های فولاد و سپاهان از ساعت 18:15 به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که پیروزی در آن هدف مشترک هر دو تیم است. سپاهان که در آسیا شرایط خوبی ندارد، می‌خواهد صدر لیگ برتر را پس بگیرد و فولاد هم که با یحیی از برنامه احیا جلوتر رفته، حالا به قهرمانی یا لااقل کسب سهمیه فکر می‌کند و بر همین اساس روی تمام امتیازات این بازی حساب باز کرده‌اند.

حالا باید دید مصاف اندیشه‌های یحیی گل محمدی و ژوزه مورایس به چه نتیجه ای ختم خواهد شد.

با گزارش مهمترین اتفاقات و حواشی این بازی با ما همراه باشید.


تقویم هفته نهم لیگ برتر | ورزشگاه فولاد آره‌نا
سوت داور: پیام حیدری، کمک‌ها: فرهاد مروجی، یعقوب سخندان، محمدرضا تارخ | ناظر: رسول فروغی | داور VAR: بیژن حیدری، کمک: وحید کاظمی


فولاد ترکیب فولاد: اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی، احسان پهلوان، سینا مریدی، محمدرضا سلیمانی، پوریا سرآبادانی، سینا اسدبیگی.

سپاهان ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، برایان دابو، محمد کریمی، کاوه رضایی، آریا یوسفی، استفنن انزونزی، محمد محبی، ابوبکر کامارا، امین حزباوی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی.


کارت زرد اخطار ها:

فولاد فولاد: محمدرضا سلیمانی (دقیقه 2)


کرنومتر لحظات حساس:

دقیقه 17: سپاهان در حال طراحی حمله بود که یوسوپوف در اقدامی عحیب از محوطه جریمه خارج شد تا توپ را از مقابل کامارا رد کند اما دچار اشتباه شد. فولادی‌ها در این صحنه خوش شانس بودند که احسان پهلوان حضور داشت و اجازه نداد کامارا در ادامه توپ را تصاحب کند و دروازه خالی را هدف قرار دهد.

دقیقه 23: سینا اسدبیگی از فاصله نسبتا دور ضربه ایستگاهی را روی دروازه سپاهان فرستاد اما قبل از فولادی‌ها این سیاوش یزدانی بود که با ضربه سر توپ را به کرنر فرستاد.


بولت تراکتورحواشی:

* بازی با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای پدافند هوایی ارتش آغاز شد.

* بعد از گل اول سپاهان کمک داور اعلام آفساید کرد تا کار به کمک داور ویدئویی بکشد و در نهایت بعد از چند دقیقه که بازبینی صحنه طول کشید، گل پذیرفته شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.