بیشترین حمایت‌ قوه قضاییه از بخش تولید در دوره تحول و تعالی

خبرگزاری مهر یکشنبه 06 آبان 1403 - 19:02
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی، بیشترین حمایت‌ها را از بخش تولید انجام داده است.

به گزارش خبرنگار قضایی مهر، خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست رئیس قوه قضاییه با اعضای کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس طی سخنانی گفت: قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی، بیشترین حمایت‌ها را از بخش تولید انجام داده است.

وی افزود: دیدارهای متعدد با صاحبان صنایع و فعالان عرصه اقتصاد و همچنین بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی و کارخانجات و گفتگو با مدیران آنها و تلاش برای حل مشکلاتشان، از ویژگی‌های بارز و برجسته قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عابدی رئیس دیوان عدالت اداری نیز طی سخنانی در این جلسه با اشاره به سخنان یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیرامون چرایی تفاوتِ نحوه صدور آراء دیوان عدالت اداری در پرونده‌های مربوط به تخلفات ساختمانی در حوزه‌های شهری و روستایی، اظهار کرد: دیوان عدالت اداری در این زمینه طبق نص قانون عمل می‌کند و چنانچه نسبت به تفاوت آراء صادره در این دو حوزه اعتراض دارید، باید نسبت به اصلاح قانون موجود اقدام کنید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.