قرعه مرگ برای نخودی در گام نخست؛/ تکلیف کامران با تیلور و سعداله یف مشخص شد

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 19:03
با انجام قرعه کشی مسابقات کشتی آزاد اوزان غیرالمپیکی جهان، شرایط جدول برای رویارویی کامران قاسمپور با رقبای سرشناسش مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که از فردا مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در 4 وزن غیرالمپیکی در آلبانی آغاز می شود، امشب قرعه کشی رقابت ها هم در کشتی فرنگی و هم کشتی آزاد انجام شد.

آزادکاران که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به مصاف رقبای خود می روند، رقبای خود را برای رسیدن به فینال شناختند. 

در این میان محمد نخودی با سخت ترین قرعه ممکن مواجه شد و باید در همان دور نخست وزن 79 کیلوگرم مقابل جردن باروز بایستد. 

اما کامران قاسمپور در 92 کیلوگرم با خوش شانسی در سمتی از جدول قرار دارد که دیوید تیلور و عبدالرشید سعداله یف، قهرمانان مطرح کشتی جهان و المپیک حضور ندارند و تا فینال با آن ها برخورد نخواهد کرد.

نتایج قرعه کشی اوزان کشتی آزاد به شرح زیر است:

* در وزن 61 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، رضا مومنی در دور اول به مصاف وی یو لی از چین می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با مظلوم مظلومیان از ارمنستان کشتی خواهد گرفت.

2101224

* در وزن 70 کیلوگرم که 25 شرکت کننده دارد، سینا خلیلی در دور اول با نیورگان اسکریبین از بلاروس مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد به مصاف آکاکی کمرتالیدزه از گرجستان می رود.

2101225

* در وزن 79 کیلوگرم که 33 نفر حضور دارند، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می رود.

2101226

* در وزن 92 کیلوگرم که 29 شرکت کننده دارد، کامران قاسم پور در دور اول با ساندیپ مان از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان ماریوس مالکو از آلبانی و ایوارس ساموسونوک از لتونی می رود. عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه و دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آنسوی جدول حضور دارند.

2101228

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.