حضور دبیرکل و معاون امور بین الملل هلال احمر در نشست ژنو

خبرگزاری مهر یکشنبه 06 آبان 1403 - 19:03
دبیرکل و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر برای شرکت در شورای نمایندگان فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر عازم ژنو شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم افشار، دبیرکل و راضیه عالیشوندی؛ معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در شورای نمایندگان فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر و سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر عازم شهر ژنو کشور سوئیس شدند.

شورای نمایندگان از تاریخ ۲۷ لغایت ۲۸ اکتبر و کنفرانس بین‌المللی از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ در ژنو برگزار خواهند شد.

دبیرکل و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت روز یکشنبه مورخ ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه شورای نمایندگان با دستور کار مربوطه حضور یافتند تا در این نشست که با انتخاب رئیس، نایب رئیس، کارشناسان شورا و تصویب دستور کار شورا و قرائت گزارش قطعنامه شورا به کار خود ادامه می‌دهد، مشارکت کنند.

در شورای نمایندگان فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به موضوعاتی از قبیل حمایت در نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، بهبود پیامدهای جمعی در حمایت از افراد، استراتژی نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر از سال ۲۰۲۴ تا پایان دهه میلادی، مهاجرت، حقوق بین‌الملل بشردوستانه (IHL)، جنگ در شهرها که این موضوع درخواست و مطالبه جدی از نهضت است و همچنین درخواست پاسخگویی به اقدامات بشردوستانه بنیادین و حمایت از آن، استراتژی بازپیوند خانواده از ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ و تاکید مجدد بر نقش نهضت به عنوان عامل صلح پرداخته خواهد شد.

دبیرکل و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر پس از پایان نشست شورای نمایندگان در بیست و چهارمین کنفرانس بین‌المللی که از تاریخ ۲۸ اکتبر آغاز خواهد کرد، حضور خواهند یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.