موضع گروه-۷ درباره لایحه مطرح در کنست علیه «آنروا»

خبرگزاری مهر یکشنبه 06 آبان 1403 - 19:40
وزرای امور خارجه کشورهای موسوم به گروه- ۷ (G-۷) در بیانیه ای عوام فریبانه نگرانی خود از لایحه کنست در خصوص لغو مصونیت آنروا و ممنوعیت فعالیت آن را ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزرای امور خارجه کشورهای موسوم به گروه- ۷ (G-۷) با صدور بیانیه ای لایحه اخیرا مطرح شده در پارلمان رژیم صهیونیستی در خصوص ممنوعیت فعالیت آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی (آنروا) را مورد انتقاد لفظی خود قرار دادند.

به گزارش این خبرگزاری، در بیانیه صادره از سوی وزرای امور خارجه کشورهای عضو گروه- ۷ در این خصوص ادعا شده است: ما عمیقا نگران لایحه کنست برای لغو مصونیت آنروا و ممنوعیت فعالیت آن هستیم.

بیانیه مذکور در ادامه تحرکات عوام فریبانه خود مدعی است: ما از اسرائیل می خواهیم به تعهدات خود احترام بگذارد، مصونیت آنروا را حفظ کند و رسیدن امن کمک ها را تسهیل کند.

وزیران امور خارجه این کشورها به اصطلاح هشدار دادند که بدون فعالیت‌های آنروا و اقدامات این نهاد، رساندن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه و کرانه باختری شدیدا آسیب خواهد دید.

این در حالیست که کشورهای مذکور از ارائه و ارسال هیچ کمک نظامی و تسلیحاتی به این رژیم برای ارتکاب جنایت علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین دریغ نکرده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.