هفته نهم لیگ برتر فوتبال؛ پیروزی تراکتور مقابل آلومینیوم در تبریز

صدا و سیما یکشنبه 06 آبان 1403 - 19:57

هفته نهم لیگ برتر فوتبال؛ پیروزی تراکتور مقابل آلومینیوم در تبریز

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز و به قضاوت فرهاد امینی برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری ۲ به صفر شاگردان دراگون اسکوچیچ به پایان رسید. 

تراکتور با این نتیجه ۱۶ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. آلومینیوم هم با ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم است. 

نیمه نخست این مسابقه با حملات تراکتور شروع شد و آنها روی پاس‌های فوق‌العاده امیرحسین حسین‌زاده دو گل توسط اشترکالی و هاشم‌نژاد وارد دروازه خلیفه کردند و بعد از آن هم چند موقعیت خوب گلزنی دیگر داشتند که دروازه‌بان جوان آلومینیوم مانع این اتفاق شد.

نیمه دوم، اما شرایط مسابقه متفاوت بود و تراکتور بیشتر به حفظ توپ و کنترل جریان مسابقه پرداخت و دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند که تبدیل به گل نشد و در نهایت بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

ورزشگاه یادگار امام (ره)

گروه داوری: فرهاد امینی، کمک‌ها: احد سلطانی، علیرضا طاهرخانی و سعاد وفاپیشه، ناظر: سعید بطحائی

ترکیب تراکتور:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، مهدی شیری، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، مهدی هاشم‌نژاد (۸۱- سجاد آشوری)، امیرحسین حسین‌زاده (۸۸- پوریا پورعلی) و تومیسلاو اشترکال
سرمربی: دراگان اسکوچیج

ترکیب آلومینیوم اراک:
محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی‌عیدی (۷۲- امیر نوری)، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان (۷۲- رضا مرزبان)، میلاد بدرقه، رحمان جعفری (۶۶- رضا جبیره)، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی
سرمربی: مجتبی حسینی

شرح گل:

گل اول تراکتور (تومیسلاو اشترکال دقیقه ۶): اولین موقعیت جدی مسابقه برای تراکتور تبدیل به گل شد. امیرحسین حسین‌زاده با پاس در عمق اشترکال را صاحب موقعیت کرد و ضربه زمینی و تماشایی این بازیکن به گل اول مسابقه تبدیل شد.

گل دوم تراکتور (مهدی هاشم‌نژاد دقیقه ۱۳): حرکت خوب بازیکنان تراکتور این بار هاشم‌نژاد در سمت راست صاحب توپ شد و او هم با ضربه زمینی و محکم برای دومین بار دروازه خلیفه را باز کرد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.