توضیحات العالم درباره پنجمین شهید حملات اسرائیل به ایران؛ او غیرنظامی بود/ روابط عمومی ارتش: شهدای ارتش افزایش نیافته است

خبرآنلاین یکشنبه 06 آبان 1403 - 20:11
خبرهای متناقضی از پنجمین شهید حملات بامداد شنبه اسرائیل به ایران منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که برخی خبرگزاری‌ها از شهادت پنجمین فرد ارتشی در پی حملات اسرائیل به ایران خبر داده اند، العالم وابسته به صدا و سیما، این فرد را شهروند غیرنظامی دانست.

بر اساس اعلام العالم «معراج الشهدا از شهادت یک فرد غیرنظامی در حملۀ بامداد شنبه رژیم صهیونیستی به حاشیۀ تهران خبر داد. آیین وداع با پیکر الله‌وردی رحیم‌پور امشب پس از نماز مغرب و عشاء در معراج الشهدای تهران واقع در خیابان بهشت برگزار خواهد شد. شهید رحیم‌پور متولد شهرستان تکاب استان آذربایجان‌غربی است که در نسیم‌شهر اسلامشهر زندگی می‌کرد. مراسم تشییع این شهید در نسیم‌شهر برگزار خواهد شد».

در همین حال این وبسایت وابسته به صدا و سیما، از قول روابط عمومی ارتش نوشته که «آمار شهدای ارتش در حادثه حمله بامداد شنبه صرفا ۴ نفر بوده و این آمار افزایش نیافته است».

۲۹۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.