اسکوچیچ: امروز ترجیح می‌دهم از بردی که کسب کردیم لذت ببریم/ درمورد استقلال بعدا صحبت می‌کنم

خبرورزشی یکشنبه 06 آبان 1403 - 20:21
سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعد از برتری مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازیکنانمان کنترل بازی را در دست داشتند و توانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم. از عملکرد تیم راضی هستیم.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعد از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری با اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم و بابت عملکردشان از آنها تشکر می‌کنم. در فصل جدید برخی اوقات بدشانسی می‌آوردیم اما امروز شاهد بازی خوبی بودیم. بازیکنانمان کنترل بازی را در دست داشتند و توانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم و از عملکرد تیم راضی هستیم.

او ادامه داد: در بازی امروز ایگور پوستونیسکی را در اختیار نداشتیم و تصمیم گرفتیم از شیری در پست هافبک استفاده کنیم. فکر کنم تصمیم خوبی بود و شیری عملکرد خوبی داشت. برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم و بچه‌ها از ابتدا، به خوبی توقعاتم را درک کردند و توانستند آنها را پیاده کنند. فکر می‌کنم برد امروز ما یک قدم بسیار مهم در مسیر لیگ باشد و امیدوارم در آینده هم بتوانیم، بازی‌های خانگی خودمان را با برد پشت سر بگذاریم.

اسکوچیچ در واکنش به طرح این موضوع که با وجود تعداد کم تماشاگران، تیمش بازی تماشاگرپسندی را ارائه کرد، گفت: بله! درست می‌گویید. از آن چیزی که انتظار داشتم تعداد هواداران کمتری به ورزشگاه آمدند. ما هم دوست داریم ورزشگاه پر از هوادار باشد و آنها کنار ما باشند چون این موضوع کار را برای ما آسان‌تر می‌کند.

او ادامه داد: وقتی هواداران در کنار ما باشند، ما انرژی بیشتری از آنها می‌گیریم. پیروزی امروز را به هواداران تقدیم می‌کنم. آنها در این پیروزی سهیم هستند ولی امیدوارم در بازی‌های آینده شاهد حضور پرشورتر هوادارانمان باشیم. هر زمانی که ما کنار هم باشیم، قوی‌‎تر هستیم. انرژی ورزشگاه زمانی که هواداران در کنار ما هستند، وصف‌نشدنی است.

او درباره حضور بانوان هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز هم تصریح کرد: حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه جای خوشحالی داشت. من خوشحال بودم که بالاخره آنها در ورزشگاه حضور داشتند. بانوان بخشی از زندگی ما هستند و اگر بهتر بخواهم بگویم، بخش مهمی از زندگی و جامعه ما به شمار می‌آیند. حضورشان واقعاً باعث خوشحالی من بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور راجع به زمان گلزنی تیمش و از دست دادن موقعیت‌های گلزنی سرخپوشان گفت: اینکه ما در چه زمانی گل زدیم و چه زمانی موقعیت‌ها را از دست دادیم، کاملاً تصادفی است و هر بازی بالا و پایین خودش را دارد. ما باید در بازی سعی کنیم برهه‌هایی را که عملکرد بهتری داریم، طولانی‌تر کنیم و زمان بیشتری بر مسابقه مسلط باشیم.

او اضافه کرد: در کل از تیمم راضی هستم. می‌دانم در هر بازی نکات خاصی وجود دارد و اینکه در هر بازی حتی تیم‌های بزرگ اروپایی در مقاطعی افت می‌کنند و در برهه‌هایی تیم بالاتر و بهتر بازی می‌کند. به صورت کلی از عملکرد و بازی تیمم راضی هستم.

در ادامه خبرنگاری مطرح کرد: "هفته آینده بازی حساسی مقابل استقلال دارید. با توجه به افت آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر و همچنین ثبات تیم تراکتور در نتیجه‌گیری، پیش‌بینی شما در مورد بازی بزرگ هفته دهم چیست؟" اسکوچیچ در پاسخ به این سوال گفت: اجازه بدهید درباره این موضوع و بازی بعدی به موقع خودش صحبت کنیم. امروز ترجیح می‌دهم از بردی که کسب کردیم لذت ببریم و از فردا کار آنالیز روی حریف بعدی‌مان را شروع می‌کنیم. برای آن بازی نشست خبری دیگری وجود دارد، بنابراین ترجیح می‌دهم در زمان خودش صحبت کنم.

او درباره اینکه چرا با وجود خواسته هواداران برای تعویض از دقیقه ۷۰ به بعد، اقدام به این کار نکرد و نیازی به این مورد ندید؟ گفت: مسلماً هر اتفاقی که بیفتد و هر تصمیمی که بگیرم، ممکن است هواداران انتظارات دیگری داشته باشند ولی به‌عنوان سرمربی تمام مسئولیت تصمیم‌گیری با من است و می‌توانم بگویم می‌دانم که چه کاری انجام می‌دهم. با وجود تمام انتظاراتی که وجود دارد، سعی می‌کنیم همیشه بهترین تصمیم را بگیریم.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.