فولاد ۲- سپاهان ۲/ چه فوتبالی، چه هیجانی؛ خوش به حال اهوازی ها!

خبرورزشی یکشنبه 06 آبان 1403 - 20:21
فولاد و سپاهان در آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر یک بازی هیجان انگیز را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرورزشی، در آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در اهواز به مصاف هم رفتند و یک بازی پرگل و جذاب را به نمایش گذاشتند.

فولاد ۲- سپاهان ۲

گلها: محمد دانشگر (گل به خودی) و پوریا سرآبادانی برای فولاد و کاوه رضایی و محمد مهدی محبی برای سپاهان.

اخطار: سلیمانی و اسدبیگی (فولاد) دانشگر و یزدانی (سپاهان)

ورزشگاه شهدای فولاد

داور: پیام حیدری.

کمکها: فرهاد مروجی و یعقوب سخندان.

داور وی ای آر: بیژن حیدری با کمک وحید کاظمی.

فولاد: اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان (۸۵ محمد عسگری)، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی (۷۵ علی اصغر اعرابی)، احسان پهلوان، سینا مریدی، محمدرضا سلیمانی (۷۹ لوسیانو پریرا)، پوریا سرآبادانی، سینا اسدبیگی (۷۹ محمد عباسی).

سرمربی: یحیی گل محمدی

سپاهان: پیام نیازمند، برایان دابو (۶۹ رضا اسدی)، محمد کریمی، کاوه رضایی (۶۹ جواد آقایی‌پور)، آریا یوسفی، استفنن انزونزی، محمد محبی، ابوبکر کامارا (۷۹ مهدی لیموچی)، امین حزباوی (۶۹حسین گودرزی)، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی

جریان بازی

فولاد صفر - سپاهان یک / دقیقه ۲۵: کاوه رضایی دروازه فولاد را با یک بغل پای فنی باز کرد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید همدسته اش بالا رفت. دکتر حیدری در اتاق سیستم کمک داور ویدیویی به اتفاق وحید کاظمی صحنه را بازبینی کرد و به برادرش پیام گفت گل را بپذیرد.

فولاد یک - سپاهان یک / دقیقه ۳۳: ارسال سینا اسدبیگی، مدافعان و مهاجمان دو تیم را روی هوا فرستاد. توپ از سیاوش یزدانی رد شد و بی هوا به صورت دانشگر خورد و درون دروازه رفت. گزارشگر به اشتباه گل به خودی را به نام یزدانی خواند و رسانه ها هم اشتباه او را تکرار کردند اما صحنه آهسته به وضوح نشان داد توپ با برخورد به دانشگر درون دروازه سپاهان رفت.

فولاد یک - سپاهان ۲ / دقیقه ۳۹: کاوه رضایی توپ را به محبی رساند و محبی هم دروازه فولاد را برای بار دوم گشود.

فولاد ۲ - سپاهان ۲ / دقیقه ۴۱: روی ارسال سینا اسدبیگی این بار پوریا سرآبادانی دروازه سپاهان را گشود.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.