تیم تروریستی عامل جنایت در گوهر کوه تفتان منهدم شد

صدا و سیما یکشنبه 06 آبان 1403 - 20:31

هلاکت اشرار تروریست در عملیات قرارگاه قدس سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، در پی حادثه تروریستی که منجر به شهادت تعداد ۱۰ تن از عزیزان فراجا در منطقه گوهر کوه شهرستان تفتان شد، واحدهای عملیاتی و اطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با مشارکت سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان و برادران عزیز فراجا، در یک اقدام هماهنگ اطلاعاتی محل اختفای تروریستها شناسایی و در یک اقدام هماهنگ اطلاعاتی، با بهره گیری از پهپادهای رزمی نیروی زمینی سپاه مورد حمله قرار گرفت.
در جریان این عملیات، ۴ نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و عده‌ای زخمی و فراری و چهار نفر از آنان دستگیر شدند. عملیات برای دستگیری و انهدام باقیمانده تروریست‌ها همچنان ادامه دارد. قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تا انهدام کامل تروریست‌ها و ممانعت از ناامن کردن منطقه از هیچ مجاهدت و کوششی دریغ نخواهد کرد.تصاویر و مستندات و اخبار تکمیلی این عملیات متعاقباً به سمع و نظر بینندگان عزیز می‌رسد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.