هواداران و باشگاه در این مدت پشتم بودند؛/ قنبری: بازی با استقلال ۶ امتیازی است

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 20:48
محمد قنبری می‌گوید با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود، به شرایط ایده‌‌آلی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد قنبری که در دیدار امروز تراکتور برابر آلومینیوم برای اولین بار در فصل جاری در لیست تیمش قرار گرفته بود، پس از پیروزی ۲-۰ تراکتور در این مسابقه گفت: در ابتدا به بچه‌ها، کادرفنی و هواداران که آمدند و تشویق‌مان کردند، خسته نباشید می‌گویم. خدا را شکر که با حمایت هواداران‌مان بازی را بردیم.

او با اشاره به مصدومیت خود ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستم بعد از آن مصدومیت برگردم. یک تشکر ویژه از بچه‌های تیم دارم که در همان دقایقی کمی که وارد زمین شدم، همه دوست داشتند به من پاس بدهند تا من را به شرایط بازی بیاورند. خیلی از این بابت خوشحال شدم. از هواداران و باشگاه هم ممنونم که در این مدت پشتم بودند. خدا را شکر که برگشتم.

قنبری در خصوص شرایط خود توضیح داد: دوره ریکاوری‌ام را به خوبی پشت سر گذاشتم و توانستم بعد از گذشت یک ماه و نیم در تمرینات گروهی خودم را به بچه‌ها برسانم و نظر کادرفنی را جلب کنم که بتوانم به تیم کمک کنم. ان‌شاءالله از به بعد بیشتر این اتفاق بیفتد.

این بازیکن در خصوص تقابل تراکتور و استقلال در هفته آینده گفت: بازی بعد خیلی مهم است و ۶ امتیازی محسوب می‌شود. درست است که استقلال در جدول شرایط خوبی ندارد اما یکی از تیم‌های خوب لیگ از لحاظ مهره است. امیدوارم در آن بازی هم بتوانم بازی کنم و عملکرد بهتری داشته باشم و بتوانیم آن بازی را هم ببریم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.