انتقاد شدید هواداران یونایتد از دالو: تو جنایتکاری!

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 20:50
هواداران منچستریونایتد واکنش های منفی بسیاری نسبت به فرصت سوزی عجیب دیوگو دالو مقابل وستهم نشان دادند.

به گزارش ورزش سه، یکی از مهم ترین بازی های هفته نهم لیگ برتر انگلیس با شکست منچستریونایتد در خانه وستهم با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید تا روزهای تیره و تاریک اریک تن هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ ادامه دارد باشد.

یکی از بهترین موقعیت های گلزنی برای منچستریونایتد در نیمه اول و زمانی که حساب کار بدون گل دنبال می‌شد شکل گرفت. جایی که دیه‌گو دالو در موقعیت تک به تک به دروازه بان وستهم قرار داشت و بعد از دریبل زدن لوکاژ فابیانسکی، در مقابل دروازه خالی وستهم قرار گرفت و در کمال تعجب توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

موقعیت صددرصد گلزنی که دالو از دست با واکنش بسیار منفی از سوی هواداران یونایتد در شبکه های اجتماعی مواجه شده و برخی از آنها دالو را جنایتکار خطاب کرده و معتقدند که والو به عمد این موقعیت را از دست داد تا زمینه اخراج تن هاخ را رقم بزند.

واکنش توئیتری هواداران یونایتد به فرصت سوزی عجیب دالو مقابل دروازه خالی وستهم:

کاربری با نام استوکی:" دیوگو دالو این موقعیت را از عمد خراب کرد تا تن هاخ اخراج شود. درست همان کاری که سال ها پیش استیون جرارد انجام داد تا زمینه ساز اخراج روی هاجسون از لیورپول شود."

کاربر دیگری با نام گولدبرگ:"فازت چی بود آقای دالو! این فرصت سوزی غیر قابل چشم پوشی است."

کاربری با نام الیاس:" به شدت عصبانی ام. دالو یک جنایتکار است‌."

ساموئل لوکارست، روزنامه نگار حوزه منچستریونایتد نیز در این خصوص نوشت:" خنده دار بود. دالو با این کار موجبات خوشحالی هواداران وستهم را رقم زد. او مقابل دروازه خالی حریف توپ را به آسمان کوبید. گویا قصد شکار یک بالون در آسمان را داشته است."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.