این بار گل شد: اینزاگی پنالتی‌زن اینتر را پیدا کرد (عکس)

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 21:12
پیتور زیلنسکی، هافبک اینتر، اولین گل این تیم در بازی با یوونتوس را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته نهم سری امشب به میزبانی ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف یوونتوس رفته و از حریفش با یک گل پیش افتاد.

اینتر بازی را هجومی آغاز کرد و پس از چند تلاش بالاخره ذوب ضربه پنالتی به اولین گل این بازی رسید.

2101321

روی ارسال بنجامین پاوار به داخل محوطه جریمه مارکوس تورام صاحب توپ شد و سعی کرد از دانیلو بگذرد اما را با این بازیکن برزیلی برخورد کرد.

داور بلافاصله ضربه دانیلو به پای تورام را خطاب پنالتی تشخیص داد و مشخص شد که با خطای مدافع یووه روی پای راست تورام، یک فرصت گلزنی عالی به میزبان رسیده است.

پیتور زیلنسکی پشت این ضربه حساس ایستاد و تصمیم گرفت توپ را به وسط دروازه بفرستد تا میشل دی گرگوریو که به سمت راست شیرجه زده بود را مغلوب خود کند.

2101323
2101324

به این ترتیب خرید تابستانی اینتر از ناپولی موفق شد اولین گل این بازی و اولین گل خود برای اینتر را در دقیقه 15 به ثمر برساند.

این پنالتی حساسیت زیادی داشت چراکه آخرین پنالتی نراتزوری در چمپیونزلیگ مقابل یانک بویز توسط آرناتوویچ از دست رفته بود و زیلنسکی موفق شد امشب آن را به گل تبدیل کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.