بی‌تابی ستاره ایرانی برای بازگشت به سری‌آ

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 21:27
ساتورنیا در روز عملکرد خوب محمد جواد معنوی نژاد برابر حریف خود به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می‌شد بعد از ناکامی ساتورنیا در سری‌آ و سقوط این تیم به دسته پایین‌تر رقابت‌های لیگ والیبال ایتالیا محمد جواد معنوی نژاد هم از این تیم جدا شود اما او تصمیم گرفت که به کارش در آنجا ادامه دهد.

معنوی نژاد که ابتدای فصل گذشته با یک مصدومیت سنگین روبرو شد و فصل را از دست داد امسال دوباره به فرم خوب خود بازگشته و قصد دارد با تیمش یعنی ساتورنیا دوباره به سطح اول لیگ والیبال ایتالیا بازگردد.

ساتورنیا امروز در چارچوب مسابقات هفته چهارم سری A2 مقابل لیبرتاس قرار گرفت و موفق شد در یک بازی آسان با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دهد و با این برد در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

محمد جواد معنوی نژاد یکی از بهترین‌های تیمش در بازی امروز بود و موفق شد ۱۵ امتیاز برای ساتورنیا کسب کند تا نقش ویژه‌ای در این برد ایفا کرده باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.