کریستیانو رونالدو مراسم توپ طلا را تحریم کرد!

برترین‌ها یکشنبه 06 آبان 1403 - 21:38
رئیس جایزه توپ طلا می‌گوید کریستیانو رونالدو نه رأی می‌دهد و نه دیگر به این مراسم می‌آید.

خبر ورزشی: رئیس جایزه توپ طلا می‌گوید کریستیانو رونالدو نه رأی می‌دهد و نه دیگر به این مراسم می‌آید.

کریستیانو رونالدو مراسم توپ طلا را تحریم کرد!

رئیس جایزه توپ طلا اعلام کرد که کریستیانو رونالدو از برگزارکنندگان این جایزه ناراضی است و تصمیم گرفته نه در مراسم شرکت کند و نه در رأی‌گیری‌های مرتبط با آن مشارکت کند. رونالدو، که پنج بار برنده توپ طلا شده، آخرین بار در سال ۲۰۱۷ این جایزه را دریافت کرد و از آن زمان، لیونل مسی سه بار دیگر این جایزه را به دست آورد و از او پیشی گرفت.

وینسنت گارسیا، رئیس جایزه توپ طلا، در گفت‌وگو با تایمز اظهار داشت که برندگان پیشین توپ طلا حق دارند همیشه در مراسم این جایزه شرکت کنند، اما برخی مانند رونالدو که از دست برگزارکنندگان ناراضی هستند، از این حق استفاده نمی‌کنند. او تأیید کرد که رونالدو در رأی‌گیری‌های اخیر نیز مشارکت نکرده است.

رونالدو قبلاً با لایک کردن پستی از یک روزنامه‌نگار مادریدی که به کسب سه توپ طلای لیونل مسی اعتراض داشت، نشان داده بود که نسبت به این جایزه موضع‌گیری دارد. امسال برای اولین بار در ۲۱ سال اخیر، نه نام مسی و نه نام رونالدو در لیست ۳۰ نفره نامزدهای توپ طلا وجود ندارد.

گارسیا تأکید کرد که اگر رونالدو و مسی در این لیست بودند، به دلیل احترام زیادی که برای آن‌ها قائل است، معتقد بود که رأی‌های زیادی دریافت می‌کردند، اما عدم حضور آن‌ها در فهرست و همچنین ناراحتی رونالدو از وضعیت فعلی مشهود است.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.