مورایس: ۲ گل را نباید می‌خوردیم

برترین‌ها یکشنبه 06 آبان 1403 - 21:51
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و در رابطه با تساوی مقابل فولاد صحبت کرد.

خبر ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و در رابطه با تساوی مقابل فولاد صحبت کرد.

مورایس: ۲ گل را نباید می‌خوردیم

ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی زیبایی بود، شدت خیلی خوبی داشت و همیشه در خوزستان بازی‌ها زیبا، با شدت بالا و رقابتی است.

وی افزود: هر ۲ بار جلو افتادیم و لیاقت نیمه اول بهتری را داشتیم، ۲ گل زدیم، ۲ گل خوردیم که به خاطر بازیکنان باتجربه‌ای که در خط دفاعی داشتیم، نباید می‌خوردیم.

مورایس تصریح کرد: در نیمه دوم به روند خود ادامه دادیم و موقعیت ساختیم. به نظرم ما بهترین موقعیت گلزنی یعنی ۲ موقعیت با دروازه خالی داشتیم.

وی ادامه داد: به هر حال، به بازیکنان تبریک می‌گویم. بازیکنان خیلی تلاش کردند که گل سوم را بزنند، داریم رو به جلو و در یک مسیر خوب پیشرفت می‌کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان این‌که در مقابل حریف خیلی خوبی بازی داشتیم، بیان کرد: بازیکنان فولاد خوزستان انگیزه بردن داشتند و اگر بازی را می‌برند، به بالای جدول می‌رسیدند. الان هم با کسب امتیاز این بازی، ۲ امتیاز با ما فاصله دارند.

وی اضافه کرد: فولادی‌ها انگیزه بالایی داشتند، خوب دفاع می‌کردند و ضدحمله می‌زدند. در لیگ ایران بیشتر تیم‌ها دفاع و ضدحمله می‌زنند.

مورایس در پایان خاطرنشان کرد: در ضدحمله گل نخوردیم و در موقعیتی گل خوردیم که می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. ۲ گل خوب زدیم، ۲ گل خوردیم که به دلیل حضور ۳ مدافع باتجربه تیم، نباید این گل‌ها را دریافت می‌کردیم و این موضوع، غیر طبیعی بود.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.