تکذیب سرپرست و مربی استقلال تکذیب شد/ رسانه افشاگر سند رو کرد؛ در فرودگاه مهرآباد کتک کاری شده بود +ویدیو

خبرورزشی یکشنبه 06 آبان 1403 - 22:34
تنها ساعتی پس از تکذیب ایمان عالمی و سهراب بختیاری‌زاده و انکار درگیری در فرودگاه، پایگاه خبری فوتبالی با انتشار فیلم درگیری، تکذیب استقلال را تکذیب کرد!

به گزارش خبرورزشی، وقتی کاروان استقلال بعد از شکست سنگین مقابل خیبر، از خرم‌آباد به تهران برگشت، این خبر منتشر شد که در فرودگاه میان سهراب بختیاری‌زاده و هواداران استقلال درگیری رخ داده و با دخالت بوقچی‌ها و تدارکاتچی‌ها، این درگیری منجر به کتک‌کاری شده است.

ایمان عالمی و سهراب بختیاری‌زاده امروز این کتک‌کاری را تکذیب کردند تا پایگاه خبری فوتبالی که بامداد امروز این درگیری را افشا کرده بود، ناچار شود فیلم ۱۲ ثانیه‌ای ارسال شده از سوی یک هوادار استقلال را برای اثبات صحت گزارش خود منتشر کند. این هوادار که شب گذشته در فرودگاه مهرآباد حضور داشت، می‌گوید اگر آن هواداری که کتک خورد، بزرگواری و گذشت نمی‌کرد، چند نفر باید با لباس استقلال به کلانتری می‌رفتند!

در همین رابطه بخوانید: درگیری یک هوادار و سهراب بختیاری‌زاده؛ پلیس فرودگاه وارد عمل شد!

این خبری بود که خبرورزشی بامداد امروز از دعوای فرودگاه مهرآباد منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش به خبر درگیری رامین رضاییان با سرمربی استقلال؛ تمام قد پشت موسیمانه هستیم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.