فن دایک: امتیاز گرفتن از آرسنال در امارات آسان نیست!

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 22:59
ویرژیل فن دایک، کاپیتان ليورپول معتقد است تیمش کار سختی در ورزشگاه امارات داشته و امتیاز گرفتن از آرسنال کار سختی بوده است.

به گزارش ورزش سه، بازی پرگل و دیدنی آرسنال و ليورپول در هفته نهم لیگ برتر انگلیس با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا پپ گواردیولا خوشحال ترین فرد از نتیجه بازی بزرگ این هفته باشد.

ویرژیل فن دایک، کاپیتان ليورپول که زننده گل نخست تیمش در این بازی بود، بعد از پایان دیدار در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مساوی گرفتن از آرسنال در ورزشگاه خانگی انها چندان هم آسان نبود.

آنها تیم بسیار محکمی هستند و این کار را برای بازیکنان ليورپول بسیار سخت کرده بود. اینکه دو بار در چنین دیداری به بازی برگردید و گل مساوی را به ثمر برسانید اتفاق بسیار خوبی است. یک امتیاز از این بازی دشوار به دست آوردیم و باید به مسیر پیشرفتمان ادامه دهیم.

2101334

فن دایک درمورد تمدید احتمال  قراردادش در پایان فصل با ليورپول افزود:" بسیار آرام هستم تا ببینم در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من از نظر جسمی و روحی کاملا از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم و خوشحالم. صمنا از تماشای این بازی های زیبا لذت ببرید."

فن دایک در مورد تعویض اجباری گابریل ماگالاش و تاثیر آن روی نتیجه بازی، با طعنه پاسخ داد:" فکر می‌کنم آنها تنها دو مصدوم داشتند و از این نظر شرایط بهتری نسبت ما دارند."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.