در یک هفته چند نظامی اسرائیلی در غزه و لبنان به هلاکت رسیدند؟

اقتصادنیوز یکشنبه 06 آبان 1403 - 23:03
اقتصادنیوز: منابع رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کردند در یک هفته اخیر ۳۰ نظامی اسرائیلی در نوار غزه و جنوب لبنان کشته شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، این منابع اعلام کردند که این افراد از روز ۲۱ اکتبر (اول آبان ماه) تاکنون کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست سانسور شدید از تلفات نیروهای نظامی خود هفته گذشته مدعی شده بود که از ابتدای آغاز تجاوز زمینی در جنوب لبنان، ۱۶ نظامی کشته و ۳۰۵ نفر دیگر مجروح شدند.

این ادعا درحالی بیان می شد که بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی مالامال از کشته‌ها و مجروحان در جریان جنگ با نیروهای مقاومت در شمال و جنوب فلسطین اشغالی است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در آماری رسمی، بخش کوچکی از تلفات نظامی خود را بر اساس سیاست سانسور شدید برملا کردند.

ارتش رژیم اشغالگر قدس در راستای حفظ روحیه اوضاع داخلی خود تعداد تلفات واقعی درگیری‌های نظامیان ارتش با مبارزان مقاومت را به شدت پنهان می‌کند و به صورت قطره‌چکانی تلفات را منتشر می‌کند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.