محبی صدر جدول را به در و دیوار کوبید!

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 23:11
محمدمهدی محبی می‌توانست با ثبت دبل مقابل فولاد، سپاهان را به صدر جدول برساند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان میزبان سپاهان اصفهان بود و این بازی جذاب که در نیمه اول چهار گل داشت در نهایت با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

سپاهان در این بازی دو بار پیش افتاد که هر بار شاگردان یحیی گل‌محمدی گل خورده را پاسخ دادند. گل دوم سپاهان در این بازی توسط محمدمهدی محبی با ضربه سر به ثمر رسید و او می‌توانست با ثبت گل دوم خود در دقایق پایانی بازی، صدر جدول را به رنگ زرد در بیاورد.

در دقیقه ۷۵ آریا یوسفی با حرکت پا به توپ خود خط دفاع فولاد را به هم ریخت. شوت او توسط یوسوپوف دفع شد و در برگشت به محمدمهدی محبی رساند و این بازیکن در حالی که خیلی راحت می‌توانست دروازه را باز کند اما شوتی سنگین به بالای دروازه زد تا این موقعیت ایده‌آل از دست برود.

2101414

این شوت عجیب در شرایطی زده شد که گلر فولاد احتمالا در ریباند نمی‌توانست کاری از پیش ببرد. البته یک دقیقه بعد هم آریا یوسفی روی پاس عمقی کامارا در شرایطی عالی برای گلزنی قرار گرفت اما درحالی که یوسوپوف هم جامانده بود نتوانست در ضربه آخر دروازه فولاد را باز کند تا شاگردان مورایس با این فرصت سوزی‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس صدر را از دست بدهند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.