امام جمعه پاکدشت: پاسخ ایران به رژیم غاصب صهیونیستی پشیمان کننده است

عصر ایران یکشنبه 06 آبان 1403 - 23:21
امام جمعه پاکدشت با اشاره به جنایات آمریکا در حق مظلومان جهان خاطرنشان کرد: هر وقت مسئولان رژیم انسانهای بیگناه کش(آمریکا) می گویند ما کاری نکردیم شاهد مداخلات بسیار هستیم همچنین که در سفر وزیر خارجه آمریکا به سرزمین های اشغالی دیدیم که بلافاصله پس از آن اتفاقی در منطقه رخ می دهد.
امام جمعه پاکدشت تهران گفت: جمهوری اسلامی جنگ افروز و آغازگر جنگ نبوده و در مقابل ظلم، تعدی و تجاوز هم کوتاه نخواهیم آمد و پاسخ ایران پشیمان کننده خواهد بود.
 
 رضا جوکار عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پاسخ سست اسراییل در مقابل ایران اظهارداشت: در آغازین ساعات بامداد شنبه شاهد پاسخ رژیم کودککش صهیونیستی به وعده صادق۲ بودیم که ضعیف و در سطح پایینی بود و آنچنانی که رژیم جعلی صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا در خط مقدم رسانه ای خود خبر می دادند، نبود.
 
وی افزود: به لطف خدای متعال صحنه دفاع در مقابل حمله رژیم صهیونیستی تبدیل به صحنه قدرت نمایی ایران بویژه نیروهای پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهان شد؛ خدای متعال پشتیبان این انقلاب و کشور و ملت است و توانمندی و بازدارندگی ایران اسلامی و نیروهای مسلح در این حمله به خوبی رویت شد، البته این حرکت رژیم غاصب صهیون دست جنایتکار آمریکای خبیث را در این موضوع نیز آشکار شد.
 
امام جمعه پاکدشت با اشاره به جنایات آمریکا در حق مظلومان جهان خاطرنشان کرد: هر وقت مسئولان رژیم انسانهای بیگناه کش(آمریکا) می گویند ما کاری نکردیم شاهد مداخلات بسیار هستیم همچنین که در سفر وزیر خارجه آمریکا به سرزمین های اشغالی دیدیم که بلافاصله پس از آن اتفاقی در منطقه رخ می دهد.
 
جوکار با تاکید بر توطئه آمریکا که باعث بروز جنگهای بسیار و به زمین ریختن خونهای بیگناهان بی شمار شده است، یادآورشد: در این جریان هم وزیرخارجه آمریکا در سفری به سرزمین های اشغالی فلسطین، هماهنگی ها را انجام داد و دستور این حمله را صادر کردبه لطف خدا این حمله ضعف رژیم کودک کش اسرائیل را به رخ جهانیان کشید.
 
وی بیان کرد: دشمنان اسلام هر وقت در جریان حمله ناکام بمانند اقدامات تروریستی را در پیوست اقدامات خرابکارانه شان انجام می دهند که در سیستان و بلوچستان شاهد ترور جوانان غیورمند انتظامی بدست فرزند نامشروع استکبار جهانی بودیم آنچه مسلم است دست جنایتکار آمریکا مثل همیشه درکار است .
 
وی با تاکید به ارائه پاسخ کوبنده ایران برای پایان جنایت های رژیم غاصب صهیون، عنوان کرد: ایران هیچ اقدام خرابکارانه را بی پاسخ نمی گذارد اگر لازم باشد عملیات غرورمندانه "وعده صادق۳ " نیز به فرموده رهبر عزیز انقلاب "امام خامنه ای(حفظه الله)" انجام خواهد شدحق مشروع و قانونی جمهوری اسلامی ایران پاسخ به این جنایت هاست اما نحوه، زمان، مکان، پاسخ و چگونگی پاسخ را جمهوری اسلامی و مسئولان ارشد کشور تعیین می کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: این نکته هم قابل توجه مردم عزیز ایران اسلامی باشد که جمهوری اسلامی جنگ افروز و آغازگر جنگ نبوده و اکنون نیز خواستار حاکم شدن فضای جنگی در کشور و منطقه نیست اما در مقابل ظلم و تعدی و تجاوز هم کوتاه نخواهیم آمد و کوچکترین اقدامی را پاسخ خواهیم داد و مطمئنا ، پاسخ پشیمان کننده خواهد بود.
 
امام جمعه پاکدشت در پایان افزود: مردم صبور باشند تا بییند مسئولان عالی رتبه کشورمان که شجاع، دلیر و دارای سیاست و تدبیر هستند تصمیمات قاطعانه، پیشگیرانه، بازدارنده گرفته و مطمعنا این به صلاح مردم کشور، منطقه و جهان خواهد بود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.