ییلدیز: از روی نیمکت هم می‌دانستم نمی‌گذاریم اینتر ببرد!

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 23:42
کنان ییلدیز، ستاره جوان یوونتوس، مدعی شد که در همان لحظاتی که روی نیمکت بوده، می‌‌دانسته تیمش در دیدار مقابل اینتر به بازی برمی‌گردد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید این بازی هیجان‌انگیزترین دربی تاریخ ایتالیا بود، جایی که نراتزوری‌ پس از برتری ۱-۰ ناگهان ۲-۱ عقب افتاد اما ۳ گل به ثمر رساند و ۴-۲ جلو بود که کنان ییلدیز از نیمکت به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند.

در نهایت، امتیازات در سن‌سیرو با یک تساوی جذاب ۴-۴ تقسیم شد. ییلدیز پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:«فقط می‌خواهم از تیمم، خانواده‌ام و همچنین مربی تشکر کنم. همیشه آسان نیست، اما خوشحال بودم که وارد میدان شدم و با دو گل به تیمم کمک کردم.» او در حالی که جایزه بهترین بازیکن میدان را در دست داشت، در مورد بازگشت تیمش به بازی صحبت کرد.

او گفت:«در این بازی‌ها همیشه باید به عنوان یک تیم با هم متحد باشیم، زیرا در فوتبال همیشه ممکن است همه چیز تغییر کند. من با تمام قدرت وارد میدان شدم و احساس خوبی داشتم. در همان دقایقی که روی نیمکت بودم می‌دانستم که به بازی برمی‌گردیم.

2101434

میکله دی گرگوریو، دروازه‌بان یووه، نیز با چندین سیو به ماندن تیمش در بازی کمک کرد. دی‌گرگوریو به اسکای اسپورت گفت:«دردناک است که چهار گل دریافت کنیم، اما مهم‌ترین چیز واکنش قوی تیم بود. فکر می‌کنم این تیم شخصیت زیادی دارد و بار دیگر آن را ثابت کرد. ما می‌توانیم با این ذهنیت ادامه دهیم و این ما را به افتخارات مهمی خواهد رساند.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.