فیگور صدرنشینی خوان کارلوس در پرسپولیس

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 23:44
سرمربی اسپانیایی پرسپولیس با گذر از مشکلات توانسته تیمش را به صدر جدول لیگ برتر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، باوجود نتایج ضعیف و عملکرد متزلزل در لیگ نخبگان آسیا، گاریدو دستاوردهای ملموسی در رقابت‌ لیگ برتر ایران داشته است. او بعد از تساوی با ذوب‌آهن در افتتاحیه، تیمش را از شکست برابر تراکتور در دیداری حیثیتی نجات داد و سپس با پنج برد متوالی که یکی از آنها در شهرآورد پایتخت رقم خورد، پرسپولیس را به صدر جدول لیگ برتر خلیج فارس بازگرداند.

علاوه بر صدرنشینی که با یک بازی کمتر نسبت به سپاهان و تراکتور رقم خورده، برد در دربی نیز اعتبار خاصی به این سرمربی بخشیده و جایگاه او روی نیمکت پرسپولیس را مستحکم کرده است. گاریدو حالا باید از چهار بازی مهم داخلی پیش از جدال با سپاهان بیشترین استفاده را ببرد و با 29 امتیاز وارد این مسابقه شود تا بی‌توجه به نتیجه این مسابقه، تیمش را آماده قهرمانی در نیم فصل کند.

با این حال گاریدو که به شخصیتی خاص در فوتبال ایران تبدیل شده، مسئولیت سنگین نتیجه‌گیری در لیگ نخبگان آسیا و قرارگیری در رتبه اول تا چهارم این رقابتها را هم روی دوش خود می‌بیند تا پرسپولیس با صعود از این مرحله، موقعیت بهتری در دور یک هشتم نهایی داشته باشد و آماده حضور در مراحل نهایی شود.

نکته جالب اینکه اگر گاریدو پرسپولیس را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ نخبگان برسد، چیزی معادل دو برابر دستمزدش را به خزانه این باشگاه اضافه خواهد کرد و همین موضوع سبب شده تا این رقابتها اهمیت مضاعفی برای باشگاه پرسپولیس پیدا کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.