نامه سرگشاده و شدید اللحن گالانت خطاب به نتانیاهو

همشهری آنلاین یکشنبه 06 آبان 1403 - 23:51
گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که همچنان مغضوب نتانیاهو است، در نامه‌ای سرگشاده به نخست وزیر اعلام کرد اسرائیل بدون هیچ قطب نما و هدفی در حال جنگ است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، گالانت در پیام خود به نتانیاهو اعلام کرد، شرایطی که ما در آن قدم بر می‌داریم، بدون هیچ قطب نما و هدف واضحی است، بدون آنکه ما اهداف جنگ را به روز رسانی کرده باشیم به این راه ادامه می‌دهیم و این امر به اداره جنگ ضربه وارد می‌کند.

به گفته وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، تحولات اخیر به ویژه تبادل حملات بین ایران و اسرائیل نیاز به گفتگو و بررسی دارد باید اهداف جنگ را با نگاهی فراگیر به جبهه‌ها بیشتر می‌کند.

نتانیاهو هم در پاسخ به این پیام ادعا کرد، که سخنانش کاملا تعجب آور توصیف و ادعا کرد که فقط یک قطب نما برای این جنگ وجود دارد و آن اهداف جنگی است که کابینه آن را اعلام کرده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.