موافقت پارلمان عربی برای اقامه دعوی علیه اسرائیل

عصر ایران دوشنبه 07 آبان 1403 - 00:06
پارلمان عربی با درخواست عراق برای تشکیل تیم پارلمانی جهت اقامه دعوی علیه اسرائیل در خصوص جنایت و نسل کشی این رژیم در دیوان کیفری بین‌المللی لاهه موافقت کرد.
پارلمان عربی امروز یکشنبه موافقت خود را با درخواست عراق برای اقامه دعوی علیه اسرائیل اعلام کرد.
 
به گزارش ایسنا، پارلمان عربی با درخواست عراق برای تشکیل تیم پارلمانی جهت اقامه دعوی علیه اسرائیل در خصوص جنایت و نسل کشی این رژیم در دیوان کیفری بین‌المللی لاهه موافقت کرد.
 
در همین رابطه مرکز اطلاع رسانی پارلمان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد اعضای پارلمان عربی در جلسه امروز خود در مقر اتحادیه عرب در قاهره، با درخواست احمد الجبوری، نائب رئیس پارلمان عربی و عضو پارلمان عراق درباره تشکیل تیم پارلمانی برای مراجعه به دیوان کیفری بین‌المللی موافقت کردند.
 
در این بیانیه تأکید شده است که این تیم پارلمانی باید دادخواست علیه ارتش اسرائیل به دلیل ارتکاب جنایت و نسل کشی و تجاوزات علیه ملت فلسطین را به دیوان کیفری بین‌المللی در لاهه ارائه دهد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.