رونمایی از رقبای جدید شاگردان رنگرز/ قرعه فرنگی کاران شب مسابقه تغییر کرد!

ورزش سه دوشنبه 07 آبان 1403 - 00:20
اصلاحیه قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اوزان غیر المپیکی اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، بنا بر اخبار رسانه ها، اتحادیه جهانی کشتی، پس از لحاظ نشدن رنکینگ کشتی گیران در سال 2023 در نرم افزار مسابقات، در قرعه کشی مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی، مجددا قرعه کشی این مسابقات را انجام داد و شب مسابقه قرعه ها تغییر کرد!

نتایج قرعه نمایندگان ايران به شرح زیر است:

بولت مس رفسنجاندر وزن 55 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف گئورگی توخادزه از گرجستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد با برنده مبارزه میان مانوئل خاچاتریان از ارمنستان و عمر رجب از ترکیه روبرو خواهد شد.

بولت مس رفسنجاندر وزن 63 کیلوگرم که 21 کشتی گیر شرکت کرده اند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان یورگن یوکو از آلبانی و داستان کادیروف از قرقیزستان پیکار می کند.

بولت مس رفسنجاندر وزن 72 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدرضا گرایی در دور اول به مصاف بنیامین پیک از آمریکا می رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد با برنده دیدار میان ماتئوس برناتک از لهستان و دومنیک اتلینگر از کرواسی کشتی خواهد گرفت.

بولت مس رفسنجاندر وزن 82 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدعلی گرایی در دور نخست با روهیت داهیا از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف میهایل برادو از مولداوی می رود.

رقابت های جهانی کشتی فرنگی اوزان غیر المپیکی روزهای 7 و 8 آبان ماه در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار می شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.