موثرترین بازیکن لیگ برتر تراکتوری است!

ورزش سه دوشنبه 07 آبان 1403 - 00:21
امیرحسین حسین‌زاده با چهار گل و سه پاس گل، نقشی پررنگ در نتایج تیم تراکتور ایفا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق تیم استقلال که با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم رسید، این فصل و زیر نظر دراگان اسکوچیچ توانسته عملکرد درخشانی را از خود نشان دهد و به چهره موثر این تیم تبدیل شود.

حسین‌زاده در دیدار مقابل مس‌رفسنجان، هوادار و سپاهان موفق شد چهار گل برای تیمش بزند و هچنین در بازی با هوادار علاوه بر دو گل، یک پاس گل هم داد تا با دبل شب گذشته خود در گلسازی، به رکورد 4 پاس و 3 پاس گل دست یابد و موثرترین بازیکن لیگ برتر ایران شود.

جالب اینکه او علاوه بر تاثیرگذاری روی 7 گل لیگ برتر، موفق به زدن سه گل در لیگ قهرمانان آسیا هم شده تا بهترین فصل فوتبالی خود را در جمع سرخپوشان تبریزی سپری کند.

او که با این نمایش توانسته به ترکیب تیم ملی ایران هم اضافه شود، در آستانه دیدار با استقلال آمادگی خود را با دو پاس گل و تاثیرگذاری روی سه امتیاز مهم تیم تراکتور نشان داد و با همین فرم آماده به استقبال بازی سرنوشت‌ساز با استقلال خواهد رفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.