۳ امتیاز مثل آب خوردن / مارسی ۰-۳ پی‌اس‌جی: درس فوتبال انریکه به دی‌زربی

ورزش سه دوشنبه 07 آبان 1403 - 01:42
پاری سن ژرمن با پیروزی ۳-۰ برابر مارسی، فاصله‌اش با رتبه دوم جدول لیگ یک فرانسه را افزایش داد.

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی‌ها کار دشواری برای شکست دادن تیم روبرتو دی‌زربی نداشتند. آنها در همان نیمه اول با نمایش عملکردی عالی موفق به زدن سه گل در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی شدند و سه امتیاز راحتی را به دست آوردند.

ترکیب دو تیم

مارسی: رولی، موریلو، بالردی، کندوگبیا، براسیه، ربیو، هویبرگ، گرینوود، حارث، هنریک، واهی

پی‌اس‌جی: دوناروما، مندز، پاچو، مارکینیوش، حکیمی، نوس، ویتینیا، زئیر امری، بارکولا، دمبله، لی

پاری سن ژرمن در دقایق ابتدایی به خوبی بر بازی سوار شد و توانست خیلی زود به گل برسد. در دقیقه ۷ بازی روی همکاری بارکولا و مندز و سپس ضربه نوس، گل اول بازی به ثمر رسید.

در ادامه مارسی تازه از شوک گل خورده بیرون آمده بود که امین حارث به دلیل خطا روی مارکینیوش با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا شانس‌های مارسی برای بازگشت به حداقل برسد.

کمتر از ۱۰ دقیقه بعد از ۱۰ نفره شدن مارسی، پی‌اس‌جی روی گل‌به‌خودی بالردی به گل دوم دست یافت و در دقیقه ۴۰ نیز بارکولا توانست گل سوم را بزند و شاگردان لوئیس انریکه با بردی مقتدرانه به رختکن رفتند.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم پی‌اس‌جی بیشتر بازی را مدیریت کرد و موقعیت‌هایی هم برای زدن گل‌های بیشتر داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت این بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان رسید.

پایان بازی

با نتیجه امشب پی‌اس‌جی در صدر جدول ۲۳ امتیازی شد و با توجه به شکست خوردن موناکو در این هفته، آنها فاصله‌شان با رتبه دوم را به سه امتیاز رساندند.


توپ گلگل‌ها:

مارسی 0-1 پاری سن ژرمن

2101580

پس از ارسال مندز به روی دروازه، رولی توپ را به صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه و روی ریباند، نوس به راحتی دروازه مارسی را در دقیقه ۷ بازی کرد.

مارسی 0-2 پاری سن ژرمن

2101586

در دقیقه ۲۹ بود که اشرف حکیمی توپ را برای کانگ این لی به روی دروازه ارسال کرد اما بالردی با دفع اشتباه آن را وارد دروازه خودی کرد.

مارسی 0-3 پاری سن ژرمن

2101595

یازده دقیقه پس از گل دوم، پاس دمبله از سمت راست، در مقابل دروازه به بارکولا رسید و او به راحتی گل دوم را به ثمر رساند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.