انتقاد امیرحسین صادقی و هادی شکوری از مدیریت استقلال

بیتوته دوشنبه 07 آبان 1403 - 01:47

انتقاد امیرحسین صادقی و هادی شکوری از مدیریت استقلال



امیرحسین صادقی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش آوای استقلال، امیرحسین صادقی، پیشکسوت استقلال پس از دیدار هوادار و چادرملو گفت: مشکل اصلی استقلال مدیریت است و تا زمانی که آقایان هستند هیچ اتفاقی نمی‌افتد حتی مورینیو هم بیاید هیچ اتفاقی نمی‌افتد آب در هاون کوبیدن است. من نمی‌دانم اصرار ماندن آقای سمیعی چه چیزی است؟ انشالله در هفته آینده اتفاقات خوبی بیفتد مدیریت استقلال خوب نیست.

 

وی در خصوص سرمربی جدید استقلال گفت : ایشان شاید در مصر مربیگری کرده باشد ولی این حجم از هوادار را ندیده است و انشالله همه دست به دست هم بدهند کمک ایشان کنند. ان‌شاءالله در اندازه نام استقلال کمک کند.

 

صادقی گفت: اگر آقای سمیعی و دار دسته شان بروند من قول می‌دهم استقلال بین دو تیم بالای جدول خواهد رفت و حتی یک جان را هم خواهد گرفت. اگر امشب هم استعفا بدهند جلو ضرر را خواهند گرفت.

 

وی در پاسخ به این سوال که جایگزین سمیعی چه کسی را پیشنهاد میکنید افزود : خیلی ها هستند مثلا همدانی ، طباطبایی اینها تحصیل کرده هستند بعد از فوتبال سراغ فنی نرفته اند و مدیریت خوانده اند و انشالله تایید صلاحیت بشوند و بیایند کار کنند. من حمایت صد در صدی خودم را از پیشکسوتان استقلال میکنم و تجربه دارند در جام جهانی بازی کردن و در تیم‌های اروپایی بازی کردند. مگر کم است؟ لیگ ایران بازی کردند قهرمانی آورده اند می‌توانند کمک استقلال کنند.

 

شکوری: در راس استقلال باید کسانی باشند که شرایط این تیم را درک کنند

هادی شکوری پیشکسوت استقلال که برای تماشای بازی هوادار و چادرملو به ورزشگاه پاس آمده بود پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت : بازی خوبی بود اومدیم حال و هوای فوتبال به ما دست بدهد و دوستان قدیمی را ببینیم.

 

وی در خصوص نتایج ضعیف رحمتی در تیم هوادار کفت : این تیم با بودجه بسیار کمی بسته شده چون از نزدیک در جریان هستم و به هرحال نمی‌توان خیلی از این تیم توقع داشت. ان‌شاءالله در ادامه مسابقات بتوانند شرایط بهتری داشته باشند چون تیم تهرانی است و حیف است که اتفاق بدی برای این تیم بیفتد.

 

پیشکسوت استقلال در خصوص آرشا شکوری اظهار داشت: من در خصوص آرشا صحبت نمیکنم او راه خودش را پیدا کرده و انشالله همه بچه ها عاقبت بخیر شوند.

 

وی در خصوص بحث مدیریت استقلال ادعان داشت : کسانی باید در راس استقلال باشند که سرد و گرم استقلال و زجر استقلال را چشیده باشند در شادی های استقلال بوده باشند تا بتوانند استقلال را درک کنند. ببینید الان هواداران استقلال ناراحت هستند و باید از پیشکسوتان استقلال استفاده شود و اگر از همین امروز هم این اتفاق بیفتد استقلال می‌تواند به جایگاه اصلی اش بازگردد.

 


منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.