گفت و شنود/ رفته توی سیب!

مشرق نیوز دوشنبه 07 آبان 1403 - 07:44
شبکه فارسی زبان «‌ایران اینترنشنال‌» از روزنامه‌های مدعی اصلاحات، مخصوصاً روزنامه هم‌میهن تعریف و تمجید می‌کرد که نوشته بودند ایران نباید به حمله اسرائیل پاسخ بدهد!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: شبکه فارسی زبان «‌ایران اینترنشنال‌» که تحت مدیریت منوشه امیر، مدیر سابق رادیو اسرائیل اداره می‌شود و تعدادی از بهائیان فراری در آن فعالیت می‌کنند، بخش عمده‌ای از برنامه دیشب خود را به تحسین و تقدیر از چند روزنامه مدعی اصلاحات اختصاص داد و بخش عمده دیگری را صرف حمله و ناسزاگویی به روزنامه کیهان کرد.

گفتم: حالا چی می‌گفت؟!

گفت: از روزنامه‌های مدعی اصلاحات، مخصوصاً روزنامه هم‌میهن تعریف و تمجید می‌کرد که نوشته بودند ایران نباید به حمله اسرائیل پاسخ بدهد! و به کیهان فحش می‌داد که چرا نوشته باید به حمله اسرائیل پاسخ کوبنده‌ای داد.

گفتم: برخی از مدعیان اصلاحات به مقابله ایران با داعش هم اعتراض داشتند!

گفت: اگر داعش را قلع و قمع نکرده بودیم که در شهرهای ایران حمام خون راه می‌انداختند.

گفتم: خب اگر جواب حمله رژیم صهیونیستی را هم ندهیم‌، همان جنایاتی را که در غزه و لبنان مرتکب شده است در ایران هم مرتکب خواهد شد.

گفت: چرا در حالی که جنایات وحشیانه و هولناک رژیم صهیونیستی همه مردم دنیا را علیه این رژیم جعلی برانگیخته است، برخی از مدعیان اصلاحات در نوشته‌ها و اظهارنظرهای خود با رژیم صهیونیستی همسوئی می‌کنند؟!

گفتم: معلم نقاشی به دانش‌آموزان گفت عکس یک کِرم را بکشید. یکی از بچه‌ها عکس سیب کشید! معلم پرسید پس کِرمش کجاست؟ گفت؛ رفته توی سیب!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.