بازگشت ستاره مغضوب به تیم ملی فوتبال عربستان

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 07 آبان 1403 - 07:59
اخراج روبرتو مانچینی و بازگشت اروه رنار باعث شده است ستاره محبوب عربستانی در آستانه بازگشت به تیم ملی فوتبال کشورش قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، سرانجام فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفت روبرتو مانچینی را از کار برکنار کند. این مربی سرشناس ایتالیایی با قبول هدایت عربستان به گرانترین سرمربی فوتبال جهان تبدیل شد. با این حال روزهای خوبی را در تیم ملی فوتبال عربستان تجربه نکرد. از یک طرف حواشی زیاد و از طرف دیگر نتایج ناامیدکننده باعث شدند او خیلی زود به کارش در این کشور پایان دهد.

فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفت اروه رنار را به عنوان جایگزین مانچینی معرفی کند تا این سرمربی فرانسوی برای دومین بار هدایت عربستان را بر عهده گیرد. رسانه‌های این کشور از بازگشت سلمان الفرج به تیم ملی به عنوان نخستین تغییر بزرگ بعد از بازگشت رنار یاد کردند. خالد عبدالعزیز، روزنامه‌نگار سرشناس عربستانی، این خبر را تایید کرد و نوشت سلمان الفرج ستاره محبوب باشگاه نئوم در آستانه بازگشت است.

الفرج یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال عربستان است که با مانچینی به مشکل خورد و از تیم ملی کنار گذاشته شد. او رابطه بسیار خوبی با رنار فرانسوی دارد و به احتمال خیلی زیاد بار دیگر پیراهن تیم ملی عربستان را خواهد پوشید.

تیم ملی فوتبال عربستان نتایج ناامیدکننده‌ای در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ کسب کرده است؛ به طوری که از چهار بازی برگزارشده تنها پنج امتیاز اندوخته است. دیدار بعدی عربستان برابر استرالیاست که نخستین آزمون سخت و جدی رنار در بازگشت به شبه‌جزیره خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.