آمار دیوانه کننده سردار آزمون در شباب الاهلی

تابناک دوشنبه 07 آبان 1403 - 08:31

آمار دیوانه کننده سردار آزمون در شباب الاهلی

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه"، ستاره خط حمله فوتبال ایران برای سومین مسابقه متوالی در ورزشگاه آل راشد موفق به گلزنی شد. او پیش از آغاز فیفادی در آخرین بازی خانگی الاهلی با یک شوت تماشایی دروازه الوحده را باز کرده بود و سپس در دیدار ایران مقابل قطر در هر دو نیمه موفق به گلزنی شد تا اقدام به شادی گل ماجراجویانه و خشنی کند که خشم هواداران قطری را در پی داشت.

روزهای خوب سردار در این استادیوم خانگی امشب با گلزنی‌اش مقابل شارجه تکمیل شد و او دوباره به همان سبک همیشگی دریافت توپ پشت محوطه جریمه، پیشروی و ضربه‌ای مهارنشدنی باز هم برای برای شوالیه‌های شهر دبی موفق به گلزنی شد. چیزی که بیش از هر چیز به او انرژی می‌دهد.

زمون در شبی که ورزشگاه خانگی الاهلی جای سوزن انداختن نداشت، در نبرد صدرنشینی گل مهمی را به ثمر رساند تا تیم پائولو سوسا در صدر جدول یکه و تنها باقی بماند. این یازدهمین گل آزمون برای تیم جدیدش در امارات است و البته موجی از ستایش را برای او به ارمغان آورده است. بخصوص که او اجازه نمی‌دهد جشن گلزنی‌هایش ساده برگزار شود.

هواداران الاهلی از واکنش‌های سردار بعد از گلزنی لذت می‌برند. آزمون بعد از گلی که وارد دروازه عادل الحوسنی، دروازه‌بان شارجه، کرد ابتدا دست‌هایش را پشت گوشش گرفت و شادی گلی شبیه به لوکاتونی ایتالیایی را به نمایش گذاشت.سپس لحظاتی بعد، او پس از خلاصی از جدا شدن از جمع بازیکنانی مثل سعید عزت‌اللهی و دیگر هم‌تیمی‌هایش، شادی گلی شبیه محمد دانشگر، مدافع ملی پوش سپاهان را به نمایش گذاشت که در استقلال انجام می‌داد. راه رفتن یک کتی به سبک یکه‌بزن‌ها به نشانه قدرت‌نمایی؛ چیزی که به سرعت در بین هواداران شباب الاهلی در توییتر و اسنپ چت دست به دست می‌شود.

سردار که امشب پایش را از روی گاز برنمی‌داشت، در لحظات پایانی مسابقه نیز از روی نیمکت توسط داور اخراج شد تا روز عجیب و غریب خود را کامل کند. او که در دیدار لیگ قهرمانان در ترکیب شباب الاهلی به میدان نرفته بود، ممکن است بازی بعدی شوالیه‌ها را مقابل کلبا از دست بدهد. اگرچه شاید هم با اعتراض الاهلی این کارت قرمز را ببخشند.

آمار دیوانه کننده سردار آزمون در شباب الاهلی

با این حال او آنقدر موردعلاقه هواداران هست که کسی بابت این اخراج از او ناراحت نباشد، به خصوص این کارت قرمز با اخراج کوزمین اولاریو، سرمربی مشهور رومانیایی شارجه، همراه بود. البته این بازی یک اخراج دیگر هم داشت و گلر شارجه در دقیقه 106 از بازی اخراج شد تا شیطنت‌های آزمون روی سکو ادامه داشته باشد.

این جنون و سرخوشی و آمادگی امضای این روزهای ستاره خط حمله تیم ملی ایران است که در امارات دوباره با گلزنی‌های مکرر آشتی کرده و شاید کفش طلای ادنوک لیگ را ببرد. شوالیه‌ها که از خرید او به شدت خوشحالند!

این اولین شکست فصل برای شارجه بود که با ۱۵ امتیاز به رده دوم سقوط کرد؛ یک پیروزی با امضای سردار آزمون و البته فدریکو کارتابیا، بازیکن مشهور و با کیفیت الاهلی که سال‌هاست در صدر ستارگان سرخ و سبزپوشان دبی می‌درخشد.

سردار که از اقامت در امارات کاملاً راضی به نظر می‌رسد، امشب با خیالی آسوده و پس از درخشش در این بازی ۱۰۶ دقیقه‌ای، خود را آماده مسابقات بعدی و البته گلزنی مجدد در پیراهن تیم ملی خواهد کرد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.