هشدار؛ این دستمال کاغذی‌های غیربهداشتی را نخرید!

فرارو دوشنبه 07 آبان 1403 - 09:57

روابط‌ عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: «دستمال‌های کاغذی با نام‌های تجاری «ماهور» (MAHOR)، «آیسن» (Aysen)، «جاسپر» (JASPER) و «پیکو» (PIKO) به‌عنوان محصولات غیرمجاز شناسایی شده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، همچنین ملزومات بسته‌بندی با نام «فرزاد شریفی» و ظروف یکبارمصرف با برندهای «پرشیکا» و «سینا ظروف» نیز به دلیل نداشتن مجوز قانونی، غیرمجاز معرفی می‌شوند.

در همین راستا، لازم به یادآوری است که فرآورده مغز بادام‌زمینی شرکت «قاقالیس» که در زمینه خشکبار و آجیل فعالیت می‌کند، اقدام به ارائه مستندات بهداشتی لازم کرده است؛ لذا محصولات این شرکت در سراسر کشور برای مصرف مجاز است.

هم‌وطنان گرامی می‌توانند موارد تخلف را به شماره ۶۶۴۶۲۰۲۶ سازمان غذا و دارو یا به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌ها اطلاع دهند.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.