نام برنده توپ طلای ۲۰۲۴ فاش شد | بازیکنی که فکرش را هم نمی کردید!

گسترش نیوز دوشنبه 07 آبان 1403 - 10:11
در فاصله ساعت مانده به آغاز مراسم بهترین فوتبالیست دنیا، لیست نفرات برتر مشخص و نفر اول مشخص شد.

«وینیسیوس برنده توپ طلای ۲۰۲۴ شد»، این محتوای لیست لو رفته کمتر از ۱۲ ساعت مانده به برگزاری مراسم اهدای جایزه بهترین فوتبالیست سال ۲۰۲۴ توسط مجله فرانس فوتبال است.وینیسیوس با ۲۶ گل و ۱۱ پاس گل تأثیرگذارترین بازیکن ۵ لیگ معتبر اروپا لقب گرفت.

ستاره برزیلی در سالی که گذشت با رئال‌ مادرید فوق‌العاده عمل کرد و موفق شد به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.همچنین وینیسیوس با رئال ۳ گانه تاریخی(لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اسپانیا) را کسب کرد.

بر اساس گزارش مارکا، لیست لو رفته ترتیب اسامی بهترین فوتبالیست‌های دنیا در سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که «وینیسیوس با کسب ۶۳۰ امتیاز بااقتدار برنده توپ طلا شد».رودری، ستاره سیتی با کسب ۵۷۶ امتیاز و بلینگام با کسب ۴۲۲ امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم بهترین فوتبالیست‌های دنیا در سال ۲۰۲۴ ایستادند.

لیست-توپ-طلا

وینی-رئل

کدخبر: 339204

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.