کسب کرسی جهانی ایران در کنفدراسیون بین‌المللی بولز

صدا و سیما دوشنبه 07 آبان 1403 - 10:17

کسب کرسی جهانی ایران در کنفدراسیون بین‌المللی بولز
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع عمومی و انتخاباتی کنفدراسیون بین‌المللی بولز همزمان با مسابقات جهانی این رشته، به میزبانی شهر کمر ترکیه برگزار شد و جاسم منوچهری با کسب اکثریت مطلق آراء برای سومین دوره متوالی به مدت ۴ سال به عنوان عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون بین‌المللی بولز انتخاب شد.
در پایان انتخابات کنفدراسیون بین المللی بولز، موتلو ترکمن از ترکیه به عنوان رئیس، مورنو روزاتی از ایتالیا و مارسلو فابیان براوو ازآرژانتین به عنوان نواب رئیس و همچنین آنتونیو بیانکاکسی از استرالیا دبیرکل، کلادیو کنت از سوئیس به عنوان خزانه‌دار، گابور فوتی از مجارستان به عنوان نماینده ورزشکاران و جاسم منوچهری به همراه هسیبا حمل از الجزایر، ناتالیا له‌له از لتونی، جو کوارتیرین از آمریکا، ژیان لوگی ژیانچکی از سن مارینو، دنیس پرسیک لز کورواسی و میشل روئالت از فرانسه به عنوان اعضاء هیئت رئیسه این کنفدراسیون تا ۲۰۲۸ معرفی شدند.
جاسم منوچهری بنیان‌گذار و رئیس انجمن بولس و پتانک ایران، با سه دوره عضویت در هیئت رئیسه کنفدراسیون جهانی یکی از پنج چهره شاخص و تاثیرگذار کنفدراسیون جهانی این ورزش محسوب می‌شود. وی علاوه بر این شهریور پارسال به عنوان دبیرکل کنفدراسیون آسیا-اقیانوسیه انتخاب شده است.
فدراسیون‌های بین‌المللی رشته‌های ورزشی تحت پوشش انجمن بولس و پتانک ایران از جمله بولز، از سال ۱۹۸۷ عضو کمیته بین‌المللی المپیک (آی. او. سی.) بوده و دارای بیش از ۳۰۰ میلیون نفر ورزشکار عضو در سطح ۱۶۵ کشور جهان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.