نسل‌‌کشی چنین تصویری دارد

صدا و سیما دوشنبه 07 آبان 1403 - 10:22

    به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما «محمد صفا»، روزنامه نگار (فلسطینی)، در یادداشتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: اسرائیل نزدیک به ۸۰ هزار تن مواد منفجره در غزه استفاده است.

این بدان معناست که اسرائیل برای هر مرد، زن و کودک ۳۶ کیلوگرم مواد منفجره در غزه ریخته است. هر نقطه قرمز یک مکان بمباران شده در غزه را نشان می دهد.

(مرکز ماهواره ای سازمان ملل متحد، 6 ژوئیه). نسل‌‌کشی چنین تصویری دارد.

نسل‌‌کشی چنین تصویری دارد

 

تصویر وداع جوان فلسطینی با پیکر پدرش
شبکه خبری «قدس» در کانال تلگرام خود تصویری را از وداع جوان فلسطینی با پیکر پدرش منتشر کرد که پس از ابتلا به بیماری به علت نبود خدمات پزشکی در شمال غزه جان باخت.

 

تجمع حامیان فلسطین در «جامائیکا»
شبکه «قدس نیوز» در شبکه اجتماعی «اکس» گزارش داد: حامیان فلسطینی در کشور «جامائیکا» واقع در دریای کارائیب، تجمعی را علیه رژیم اسرائیل برگزار کردند‌.
گردهمایی نمادین در سوئد برای فلسطین
پایگاه خبری «فلسطین آنلاین» در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: شهروندان استکهلم، پایتخت سوئد، در حمایت از فلسطین گردهمایی نمادین برگزار کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.