فاجعه در فوتبال برزیل؛ یک کشته و ۱۲ مجروح در حمله به اتوبوس هواداران! +عکس

خبرورزشی دوشنبه 07 آبان 1403 - 10:25
یکی از هواداران تیم کروزیرو به دلیل حمله هواداران تیم رقیب جان باخت و ۱۲ تن دیگر از اعضای این تیم مجروح شدند.

به گزارش خبرورزشی، هواداران کروزیرو پس از شکست ۳-۰ تیمشان در برابر اتلتیکو پارانائنسه در لیگ برتر برزیل، با اتوبوس در حال بازگشت به شهر خود بودند که مورد حمله مرگبار هواداران تیم رقیب قرار گرفتند. یکی از هواداران تیم کروزیرو پس از انتقال به بیمارستانی در شهر مایریپورا، ۴۶ کیلومتری شمال سائوپائولو، به دلیل شدت جراحات درگذشت و طبق گزارش‌های محلی، در جریان این حمله دست‌کم ۱۲ هوادار دیگر نیز به شدت مجروح شدند. پلیس فدرال جاده‌ای برزیل اعلام کرد که قربانی این حادثه مردی ۳۰ ساله بوده، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

دبیرخانه امنیت عمومی سائوپائولو در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حمله توسط گروهی از هواداران افراطی تیم پالمیراس انجام شده است. تصاویر منتشر شده از این حادثه، اتوبوسی در حال سوختن و چندین هوادار کروزیرو را که بر روی پیاده‌رو افتاده‌اند و در حال کتک خوردن با مشت و چوب از سوی مهاجمان هستند، نشان می‌دهد.

باشگاه کروزیرو در واکنش به این رویداد در صفحات اجتماعی خود اعلام کرد: «این باشگاه عمیقاً از بروز حادثه‌ای دیگر از خشونت میان هواداران در برزیل متأسف است.» کروزیرو همچنین تأیید کرد که «چندین هوادار در این حمله زخمی شده‌اند.»

باشگاه پالمیراس، مستقر در سائوپائولو، تاکنون در این مورد هیچ‌گونه اظهار نظری نکرده است.

بیشتر بخوانید: ویدیو| سریع‌ترین اخراج تاریخ فوتبال در ثانیه ۳

فاجعه در فوتبال برزیل؛ یک کشته و ۱۲ مجروح در حمله به اتوبوس هواداران! +عکس

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.