راهپیمایی حمایت از فلسطین و لبنان در سارایوو

صدا و سیما دوشنبه 07 آبان 1403 - 10:37

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از سارایوو، جمع زیادی از مردان و زنان بوسنیایی علیه بیش از یک سال تهاجم گسترده به غزه و لبنان در میدان باشچارشیا قلب گردشگری پایتخت تجمع و تا مقابل ساختمان مجلس در سارایوو راهپیمایی کردند.
این راهپیمایی بزرگ که با فرا خوان تشکل‌های مردمی و انجمن های مردم نهاد برگزار شد شرکت کنندگان ضمن اعلام همبستگی با مردم غزه و لبنان ، خشم و انزجار خود را علیه نسل کشی و جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در قتل عام زنان ، کودکان و هزاران انسان بی گناه اعلام و خواستار پایان قتل عام انسانی در سرزمین های اشغالی و لبنان شدند.
مردان و زنان بوسنیایی در این راهپیمایی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم و حمایت خود را از فلسطین و آرمان‌های مقاومت اعلام کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.