پرداخت معوقات کارگری در این تاریخ

افکار نیوز دوشنبه 07 آبان 1403 - 10:54
دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر اعلام کرد که قسمتی از مطالبات ۴۰۰ کارگر معدن زغال‌سنگ زمستان یورت آزادشهر با صدور دستور قضایی پرداخت گردید.

 سیدامیر خشک دامن دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر اظهار کرد: جمعی از کارگران معدن ذغال سنگ شمال شرق کشور معروف به زمستان یورت، با مراجعه به دادسرای این شهرستان، خواستار اقدام دستگاه قضایی برای پرداخت معوقات خود و حل مشکلات ایمنی و بهداشت این معدن شدند. وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از معوقات این کارگران، امروز پرداخت شد و بقیه نیز تا آخر این ماه پرداخت می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر ادامه داد: پس از بررسی‌ها و اعلام نظر کارشناسان، معدن نیز تا زمان ایمن سازی و رعایت اصول بهداشتی، پلمپ شد. خشک دامن افزود: بازگشایی معدن پس از بررسی و گزارش کارشناسان اهل فن درباره رفع ایمنی و بهداشتی، امکان پذیر خواهد بود. دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر همچنین از تشکیل پرونده برای مدیرعامل معدن ذغال سنگ خبر داد

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.