لحظه به لحظه از آلبانی: استارت ستاره‌های فرنگی

نامه نیوز دوشنبه 07 آبان 1403 - 12:38
تیم ملی کشتی فرنگی ایران امروز در هر 4 وزن مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی کار خود را دنبال می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان در شهر تیرانای کشور آلبانی که هر دو با قهرمانی مقتدرانه تیم ایران به پایان رسید، از امروز مسابقات در بخش بزرگسالان و البته در اوزان غیرالمپیکی آغاز می‌شود.

امروز رقابت‌های مقدماتی و نیمه نهایی کشتی فرنگی انجام خواهد شد که ایران در هر 4 وزن نمایندگان پرامیدی خواهد داشت و برای کسب مدال‌های خوش‌رنگ به میدان می‌رود.

حسن رنگرز با حضور پویا دادمرز، ایمان محمدی، محمدرضا گرایی و محمدعلی گرایی تیم باتجربه‌ای را راهی آلبانی کرده و امیدوار است همچون رقابت‌های زیر 23 سال بتواند تیمش را با دست پر به تهران بازگرداند. 

در این میان انگیزه‌های برادران گرایی که به سختی و در یک مسیر پر پیچ و خم توانستند به تیم ملی بازگردند، خاص و ویژه است و آن‌ها بیش از دو نفر دیگر زیر ذره‌بین هستند.

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشی مسابقات کشتی فرنگی جهان همراه ما باشید:

 پوشش زنده خبری

07 آبان 1403 ساعت 12:22

در حالی که خیلی‌ها منتظر مشخص شدن قرعه محمدرضا گرایی و احتمال رویارویی او با علی ارسلان، کشتی‌گیر ایرانی الاصل صربستان بودند، این دو مدعی در این وزن در دو سوی جدول قرار گرفتند و تا فینال با هم برخورد نمی‌کنند.

07 آبان 1403 ساعت 12:15

در وزن 82 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدعلی گرایی در دور نخست با روهیت داهیا از هند کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف میهایل برادو از مولداوی می‌رود.

07 آبان 1403 ساعت 12:15

در وزن 72 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدرضا گرایی در دور اول به مصاف بنیامین پیک از آمریکا می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد با برنده دیدار میان ماتئوس برناتک از لهستان و دومنیک اتلینگر از کرواسی کشتی خواهد گرفت.

07 آبان 1403 ساعت 12:14

در وزن 63 کیلوگرم که 21 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان یورگن یوکو از آلبانی و داستان کادیروف از قرقیزستان پیکار می‌کند.

07 آبان 1403 ساعت 12:14

در وزن 55 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف گئورگی توخادزه از گرجستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد با برنده مبارزه میان مانوئل خاچاتریان از ارمنستان و عمر رجب از ترکیه روبرو خواهد شد.

07 آبان 1403 ساعت 12:14

بعد از قرعه‌کشی اولیه که عصر دیروز انجام شد، فرنگی کاران در حال آنالیز رقبای خود بودند که ناگهان خبر رسید به دلیل اشتباهات رخ داده در سیستم رنکینگ، قرعه‌کشی باطل شده و دوباره انجام می‌شود. در نهایت شب مسابقه قرعه‌ها تغییر کرد و فرنگی کاران همه کشورها کمی سردرگم شدند.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.