طلا خلاف جهت انس جهانی حرکت کرد | بازگشت افزایش قیمت به بازار طلا

گسترش نیوز دوشنبه 07 آبان 1403 - 13:19
قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳، با وجود کاهش قیمت اونس جهانی طلا و افزایش نرخ دلار، در تمامی قطعات و وزن‌ها افزایش یافت. لازم به ذکر است که قیمت دلار امروز افزایش یافته و در پایین‌ترین سطح کانال هفتم از کریدور ششم قرار دارد.

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ با وجود کاهش اونس جهانی طلا و همراه با رشد قیمت دلار، در روند صعودی بازگشایی شد. به‌نظر می‌رسد بازار طلا و سکه امروز از سیگنال کاهشی اونس طلای جهانی تبعیت نکرده و با دلار هم مسیر  شده است. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، امروز با کاهش ۱۳ دلاری، با رقم ۲۷۳۳ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار امروز نیز چند پله رشد کرده و در کف کانال هفتم از کریدور ششم نوسانی شده است.

قیمت اونس جهانی نقره امروز ۲۰ سنت کاهش یافت و روی رقم ۳۳ دلار و ۵۰ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۲۰۰ تومان افزایش، گرمی ۷۲ هزار و ۱۷۰ تومان به فروش رسید.

سکه امامی آماده صعود به کانال ۵۲ میلیونی شد

بازار سکه هم امروز افزایشی است. قیمت سکه امامی با ۴۷۵ هزار تومان افزایش، با رقم ۵۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۶۱۵ هزار تومانی، به کانال ۴۷ میلیونی صعود کرد و روی رقم ۴۷ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان قرار گرفت. همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه به‌ترتیب با رقم‌های ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با رقم هشت میلیون تومان به ثبت رسید.

طلا در کانال ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی رشد کرد

قیمت طلا امروز نیز در روند افزایشی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۱۷۹ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۹ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۴۰ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۴۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۴۰ هزار و ۳۱۹ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۴۲۹ هزار و ۱۰۳ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه امامی و سکه بهار آزادی کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۲۴۴ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۴۸۴ هزار تومان افزایش و حباب نیم ‌سکه ۸۶ هزار تومان، ربع سکه ۴۳ هزار تومان و حباب سکه گرمی ۲۱ هزار تومان کاهش یافت.

کدخبر: 339235

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.