تراکتور در نیمه دوم از روی شکم سیری بازی کرد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 07 آبان 1403 - 14:24
پیشکسوت تراکتور با بیان اینکه تراکتور در نیمه دوم از روی شکم سیری بازی کرد، می‌گوید: این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری برابر آلومینیوم به ثمر برساند.

علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: تراکتور بازی را خیلی خوب شروع کرد و با ایجاد موقعیت‌های گلزنی متعدد در نهایت توانست در همان نیمه اول، دو گل تاکتیکی و کار شده را به ثمر برساند. البته به نظرم تراکتور می‌توانست با استفاده بهتر از موقعیت‌های گلزنی تعداد گل@هایش را حتی به سه یا چهار برساند.

او ادامه داد: اما در نیمه دوم تراکتور فوتبال راحت‌تری ارائه کرد و ظاهراً نمی‌خواست تعداد گل‌هایش را افزایش بدهد. بازی تراکتور در نیمه دوم از روی شکم سیری بود که این سبک از بازی می‌تواند خطرناک باشد چرا که هر لحظه احتمال گلزنی حریف و بازگشت به بازی وجود دارد و هر تیمی باید در هر شرایطی به فکر افزایش تعداد گل هایش باشد.

این کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار هفته آینده تراکتور مقابل استقلال گفت: استقلال این روزها در بحران شدیدی قرار دارد و با مشکلات مدیریتی و درون تیمی مواجه است. تراکتور فرصت خوبی برای شکست استقلال را در اختیار دارد و کسب امتیازات کامل این بازی تراکتور را در جمع مدعیان نگه خواهد داشت.

پیشکسوت تراکتور گفت: البته حضور و حمایت هواداران در این بازی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید هوشیارانه تنها از تیم محبوب خود حمایت کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.