امارات؛ مقصد بازیکنان مصدوم پرسپولیس

افکار نیوز دوشنبه 07 آبان 1403 - 14:35
مصدومان پرسپولیس مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارند تا آماده حضور در تمرینات گروهی شوند.

 تمرینات پرسپولیس در تهران دنبال می‌شود تا این تیم آماده بازی روز چهارشنبه با استقلال خوزستان شود. در حال حاضر اوستون اورونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود و فرشاد فرجی مصدومان پرسپولیس هستند که به بازی با استقلال خوزستان نمی‌رسند. این در حالی است که فرشاد احمدزاده هم مصدوم است، ولی گفته می‌شود که این آسیب‌دیدگی جدی نیست و احتمال حضور او در بازی روز چهارشنبه وجود دارد.

بر اساس این گزارش، مصدومان پرسپولیس مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارند تا آماده حضور در تمرینات گروهی شوند و این احتمال وجود دارد که آنها هفته آینده برای دیدار با الغرافه قطر همراه با کاروان پرسپولیس راهی امارات شوند تا در آنجا مراحل درمانی را پشت سر بگذارند. حتی این احتمال وجود دارد که یک یا دو مصدوم پرسپولیس برای بازی با الغرافه شرایط بازی را پیدا کنند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.