«موشک دوربین دار» حزب‌الله لبنان حملات به اهداف صهیونیستی را مستند می‌کند

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 07 آبان 1403 - 14:49
حزب‌الله لبنان با دوربینی که روی پهپادها یا موشک‌های خود نصب کرده توانسته‌ است ردپای خود را در رسانه‌های نظامی، به ویژه زمانی که نیروهای رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد، ثبت کند. اقدامی که فعالان فضای مجازی و رسانه از آن به عنوان «موشک دوربین‌دار حزب‌الله» تعبیر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، برخی فعالان نیز لقب «اسطوره» را برای موشک‌های مجهز به دورین حزب‌الله برگزیره‌اند و می‌گویند: زیباترین چیزی که موشک دوربین‌دار حزب‌الله را متمایز می‌کند این است که آخرین لحظات زندگی سربازان اشغالگر اسرائیل را قبل از کشته شدن نشان می‌دهد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، فعالان همچنین می‌گویند که منتظر ویدئوهای رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان هستند که صحنه‌هایی از موشک دوربین‌دار را نشان می‌دهد که تجمعات سربازان رژیم صهیونیستی را رصد می‌کند و سپس مانند یک پرنده شکاری به آنها حمله می‌کند.

برخی از وبلاگ نویسان نیز توجه خود را به دقت موشک دوربین دار و نحوه اصابت آن به اهداف خود متمرکز کردند که آن را در داخل علامت سبز رنگی قرار می‌دهد و با این علامت هدف صهیونیستی را قبل از اصابت به آن مشخص می‌کند.

فعالان می‌گویند چنین ویدئوهای که حزب‌الله از طریق دوربین نصب شده روی پهپادها یا موشک‌ها مستند می‌کند و آخرین لحظات زندگی سربازان اسرائیلی را نشان می‌دهد، رعب و وحشت را در دل اشغالگران القا می‌کند؛ چراکه آنها آخرین دقایق زندگی نیروهای خود را تماشا می‌کنند.

«موشک دوربین دار» حزب‌الله لبنان حملات به اهداف صهیونیستی را مستند می‌کنند
نظر کاربران

برخی دیگر با اشاره به این که «موشک دوربین‌دار» بیش از هزار دلار قیمت ندارد، اضافه کردند که اگر غرب آن را می‌ساخت، اعراب آن را با میلیاردها دلار می‌خریدند و تحویل آن در سال ۲۰۲۸ صورت می‌گرفت. آنها گفتند که پس از جنگ غزه و لبنان، باید در خرید تسلیحات به ویژه سلاح‌هایی که کارایی خود را ثابت کرده‌اند، مانند پهپادها و موشک‌های دوربین‌دار تجدید نظر شود.

فعالان همچنین معتقد هستند که حزب‌الله همچنان کنترل اوضاع را در دست دارد و نظامیان صهیونیست را که در تلاش برای نفوذ هستند، مورد حمله قرار می‌دهد و هر روز تعداد زیادی از آنها کشته و زخمی می‌شوند.

«موشک دوربین دار» حزب‌الله لبنان حملات به اهداف صهیونیستی را مستند می‌کنند
نظر کاربران

آنها افزودند: مسلم است که نوع سلاح مورد استفاده حزب‌الله دقیق است و قابلیت نفوذ به خودروهای زرهی اعم از تانک و یا نفربر را دارد.

مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در این کشور، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

تداوم حملات حزب‌الله، شلیک مداوم موشک‌ها و پهپادها به سمت شمال و مرکز فلسطین اشغالی و پاسخ به مانور زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، سیاستمداران، کارشناسان و مفسران صهیونیست بیشتری را بر آن داشته تا درباره جدی بودن وضعیت فعلی و آینده تیره و تار روند نبرد میان این رژیم و حزب‌الله هشدار دهند.

طبق گزارش شبکه خبری المیادین، امروز آنها عمدتا از شروع احیای حزب‌الله صحبت می‌کنند و می‌گویند هزینه‌هایی را که این جنبش به ارتش رژیم صهیونیستی در این رویارویی تحمیل می‌کند، افزایش یافته و مقاومت مانع از دستیابی این رژیم به هدف جنگ، یعنی بازگرداندن ساکنان شمال اراضی اشغالی به خانه‌هایشان شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.