هشدار حزب الله به صهیونیست‌های ساکنان کریات شمونه/ مقاومت لبنان برای بار چهارم تجمع صهیونیست‌ها را هدف قرار داد/ حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو ناکام ماند + عکس و فیلم

مشرق نیوز دوشنبه 07 آبان 1403 - 14:56
به گفته رسانه های محلی، یک فروند پهپاد صهیونیستی خودرویی را در جاده عاریا الجبل در مجاورت بعبدا در شرق بیروت هدف قرار داد که سرنشینان آن همگی نجات یافتند.

سرویس جهان مشرق - بخش امنیت دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخواست دریافت فوری بودجه اضافی به مبلغ ۲ میلیون شکل (۵۲۸ هزار دلار) را ارائه داده است تا تدابیر امنیتی بیشتری را در خانه وی در شهر قیساریا اتخاذ کند.

این اقدام بعد از گذشت یک هفته از حمله پهپادی موفقیت آمیز حزب الله از جنوب لبنان علیه خانه نتانیاهو و هدف قرار گرفتن اتاق خواب وی انجام می‌شود. حمله مذکور باعث شده نگرانی‌ها نسبت به تشدید تهدیدات علیه نتانیاهو و خانواده اش افزایش پیدا کند.

پهپاد حزب الله موفق شد با عبور از لایه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی بدون آنکه شناسایی شود و یا آژیرهای خطر به صدا درآیند خانه نتانیاهو را هدف قرار دهد.

۰۳:۰۰ - هشدار حزب الله به صهیونیست‌های ساکنان کریات شمونه

حزب‌الله لبنان از ساکنان شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی خواسته سریعا آنجا را ترک کنند.

هشدار حزب الله به صهیونیست‌های ساکنان کریات شمونه/ مقاومت لبنان برای بار چهارم تجمع صهیونیست‌ها را هدف قرار داد/ حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو ناکام ماند + عکس و فیلم
هشدار حزب الله به ساکنان کریات شمونه

۰۶:۰۰ - حمله پهپادی مقاومت عراق به شمال سرزمین های اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد هدفی نظامی در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

۰۷:۰۰ - حمله ترکیبی حزب‌الله به اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان المناره و مرگلیوت در شمال اراضی اشغالی را هدف موشک‌های خود قرار داد. همچنین حزب‌الله لبنان شهرک‌های سعسع و زرعیت در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد انتحاری هدف قرار داد.

حمله نیروهای حزب الله لبنان به مناطق شمالی سرزمین های اشغالی

۰۷:۲۰ - رویارویی رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

نظامیان صهیونیست صبح امروز به مناطقی در شمال کرانه باختری یورش بردند. در پی حمله صهیونیست‌ها به جنین، رزمندگان مقاومت اقدام به مقابله با آنها کردند.

گروهان‌های قدس گردان جنین تاکید کرد مبارزان این گردان‌ها با نیروهای اشغالگر در ورودی شهرک سیله الحارثیه درگیر شده و آنها را به گلوله بستند.

۰۸:۳۰ - حمله حزب الله به کریات شمونا و المطله

منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک‌های کریات شمونا و المطله در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. در پی این حمله آژیر خطر در مناطقی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۱۵ موشک از لبنان به سمت شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

۰۹:۳۰ - تجمع نظامیان صهیونیست هدف حمله قرار گرفت

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مجاهدین این سازمان امروز صبح برای بار چهارم تجمع نیروهای صهیونیست را با رگبار راکتی هدف قرار دادند.

عقب نشینی نظامیان صهیونیست در حمله نیروهای حزب الله

۱۲:۰۰ - حمله ناموفق رژیم صهیونیستی به یک خودرو در بیروت

به گفته رسانه های محلی، یک فروند پهپاد صهیونیستی خودرویی را در جاده عاریا الجبل در مجاورت بعبدا در شرق بیروت هدف قرار داد. گزارش ها حاکی از آن است که این عملیات ناموفق بوده و تمام سرنشینان خودروی هدف نجات یافته‌اند.

۱۲:۱۰ - حمله پهپادی حزب‌الله به صنایع نظامی رژیم صهیونیستی

شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی یودیفات در شمال سرزمین های اشغالی هدف حمله پهپادی حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

هشدار حزب الله به صهیونیست‌های ساکنان کریات شمونه/ مقاومت لبنان برای بار چهارم تجمع صهیونیست‌ها را هدف قرار داد/ حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو ناکام ماند + عکس و فیلم
حمله حزب الله به سرزمین های اشغالی

۱۳:۲۰ - حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به لبنان

جنگنده‌های رژیم صهیونیسی نقاطی در جنوب لبنان را هدف حمله قرار دادند. جنگنده های این رژیم همچنین نیروهای امدادی را هدف قرار دادند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.