عکس| عقاب پرسپولیس برگشت

خبرورزشی دوشنبه 07 آبان 1403 - 15:58
الکسی گندوز گلر الجزایری پرسپولیس که به دلیل سرماخوردگی بازی مقابل شمس آذر را از دست داده بود، به تمرینات این تیم برگشت.

پرسپولیس در شرایطی آماده بازی هفته نهم خود برابر شمس آذر قزوین شد که این تیم مصدومان پرتعدادی داشت و در غیاب چهار بازیکن اصلی خود آماده این دیدار شده بود اما ساعاتی پیش از بازی یک شوک دیگر به این تیم وارد شد.

آلکسی گندوز که در تمرین پیش از بازی پرسپولیس نیز حاضر بود به علت سرماخوردگی شرایط بازی را پیدا نکرد تا گاریدو او را از لیست مسابقه کنار بگذارد.

گندوز حالا پس از دو روز استراحت شرایط بهتری پیدا کرده و امروز با کلاه و لباس‌های گرم در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد تا تمرینات خود را برای بازی با استقلال خوزستان شروع کند.

البته پرسپولیس در غیاب گلر شماره یک خود موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد و امیررضا رفیعی نشان داد جانشین مطمئنی برای گندوز الجزایری است و هر وقت نیاز باشد می‌تواند از چارچوب دروازه پرسپولیس محافظت کند.

عکس| عقاب پرسپولیس برگشت

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.