آب‌های آرام بانوان قهرمانی ایران؛ معرفی نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر

صدا و سیما دوشنبه 07 آبان 1403 - 16:33
آب‌های آرام بانوان قهرمانی ایران؛ معرفی نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، ۶۶ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، همدان، خوزستان، البرز، آذربایجان شرقی، مرکزی، کردستان، خراسان رضوی و گلستان در این دوره از رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی کشور حضور دارند.
این مسابقات در مواد کایاک و کانو در مسافت ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
در ابتدای رقابت‌های مسافت ۵۰۰ متر برگزار و برترین‌ها مشخص شدند.
در دور مقدماتی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر در گروه اول تانیا کارگرپور از گیلان، هلیا حوصله‌پو از تهران ب و صوفیا پاکروان از البرز و در گروه دوم ترنم اکبرزاده از تهران الف، ترانه بازداری از لرستان و فاطمه ضرغامیان از بوشهر اول تا سوم شدند.
در رقابت نیمه‌نهایی این ماده نیز آیناز گرامی از آذربایجان شرقی، زینب قربانی از خراسان رضوی و آیسان عابدی‌فر از مازندران اول تا سوم شدند.
در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۵۰۰ متر تانیا کارگرپور از گیلان با زمان ۲:۰۷.۷۳۰ دقیقه، ترنم اکبرزاده از تهران با زمان ۲:۰۹.۱۳۰ دقیقه و صوفیا پاکروان از البرز با زمان ۲:۱۷.۵۸۰ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
 
در فینال کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زهرا اصلانی از تهران الف با زمان ۲:۲۷.۴۰۰ دقیقه مقام اول، هیوا افضلی از کرمانشاه با زمان ۲:۲۷.۷۸۰ دقیقه مقام دوم و حنانه حاجی‌پور از مازندران با زمان ۲:۳۹.۴۹۰ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.
در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر ترنم اکبرزاده و مریم آقایی از تهران با زمان ۱:۵۷.۳۱۰ دقیقه مدال طلا، یاس شافعی و تانیا کارگرپور از گیلان با زمان ۲:۰۱.۸۰۰ دقیقه مدال نقره و صوفیا پاکروان و بهار تنها از البرز با زمان ۲:۰۴.۳۰۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.
در فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر زهرا اصلانی و مهرناز صدیق فرشیان از تهران با زمان ۲:۲۲.۱۱۰ دقیقه اول، آوا قدیانی و دنیا جوکار از البرز با زمان ۲:۳۴.۵۳۰ دقیقه دوم و حنانه حاجی‌پور و غزل بوستانی از مازندران با زمان ۲:۴۴.۵۸۰ دقیقه سوم شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.